פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות ושקר! נושא התלונה:
חפץ רעות שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי רעות, לפני כחודש ימים, הגיע לביתנו נציג של חברת יס. בעודנו מחוברים להוט ומשלמים 320ש"ח ביקשנו שאם אין הצעה טובה יותר- לא לשלוח נציג.. הנציג ושמו דודו ביטון מבאר שבע ישב אצנו 3 שעות ב"נחמדות" וב"רצון לעזור" והיה חביב מאוד! בסוף השיחה עמו הובטחה לנו חבילה משתלמת הכוללת: 3 ממירי HD מקליטים כשאחד מהם הוא ממיר סטרימר, תשתית אינטרנט, קו טלפון קל וחבילות טלויזיה מתקדמות, בנוסף נאמר לנו בפרוש שנהיה פתורים מתשלום עבור התקנה! כל זאת בעלות של 290ש"ח לחודש ונשאר רק הספק בעוד כ-39ש"ח לחודש. כעבור כחודש חייגתי לחברת יס במקרה כדי לעזור ולהוזיל את חבילת היס שכבר מותקנת בבית הורי. כשביקשתי להשוות נדהמתי לדעת שאני משלמת ליס 250 ש"ח, לבזק עוד כ-100 ש"ח ועוד 29 ש"ח לספק האינטרנט!! כאמור מחיר זה רחוק ב 60 ש"ח מהמחיר המובטח!! ביקשתי לשוחח עם הנציג שהיה אצלנו והרי זה פלא- הוא אינו זמין ואינו עובד ביס יותר... לצערי הרב, הוא גם לא ציין את החבילה שנתן בחוזה, ושם מופיעה אך ורק חתימתו! כשביקשנו ממנו לכתוב הוא ענה לנו שהוא שם כל עת שנרצה ואין צורך לציין זאת!! (טיפשים שכמותנו) במילים אחרות, כנראה הנציג היקר לקראת פיטוריו "עשה קופה" ואנחנו נפלנו קורבן, בנו אין איך לטפל ואין במה לעזור!! האם אין פיקוח על נציגים ועל השקרים שהם מפזרים בקלות כזאת?!?!?!

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 13.8.2012 בעניינה של גב' רעות חפץ.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר לירן חפץ עולה כי מעודכן מבצע הכרות מסוג ATS בחיוב חודשי על סך 225 ₪ למשך 18 חודשים, במסגרת המבצע נכללים ממירים מסוג yesMaxTotal ומסוג yesHD. בנוסף לכך קיים במנוי על שמו של מר לירן חפץ ממיר נוסף מסוג yesHD ללא עלות של שכירות חודשית למשך 18 חודשים. בנוסף לכך עודכנה במנוי על שמו של מר לירן חפץ הנחה חודשית על סך 20 ₪ למשך 18 חודשים.

בהמשך לפנייתה של גב' חפץ בנושא טענתה להבטחת נציג המכירות שלנו בנושא מבצעים לשירותי אינטרנט וטלפוניה, ישנן ספקיות שירותי גישה לאינטרנט, תשתית אינטרנט וקווי טלפון הנותנות מבצעים מוזלים ללקוחות yes אולם ההתקשרות מתבצעת ישירות מול החברה ללא קשר אלינו.

נציגי המכירות לעיתים מתוך רצון להיטיב עם הלקוח מקשרים בינו לבין חברות המספקות שירותים אלו ומיידעים אותו בקשר למבצעים הקיימים, במידה והלקוח מעוניין נציג המכירות מעביר בקשה להתקשרות מול הלקוח ונציגי החברה המספקת את השרות פונים ללקוח בטווח של 72 שעות עסקים, כל פרט טכני או תשלום מתבצע ע"י הלקוח ישירות מול ספקית השרות.

אחזור ואדגיש כי בהצטרפות למבצעים וחיבור לשירותי תשתית אינטרנט וטלפוניה של חברת "בזק" ושירותי ספקיות שירותי גישה ההתקשרות הנה מול חברת "בזק" והספקיות השונות ועל פי מחירים ותנאים שלהם.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה