פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תשובה לתגובה של יס מ 8/08/12 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני חושבת שחברה בסדר גודל כמו שלכם היה ראוי שנציג בכיר יצור קשר איתי טלפונית ולא ימשך להתעלם מלקוח חדש אבל כנראה זה היחס שלכם אני ביקשתי לעשות שיחת ועידה עם מתן איש המכירות וכן לשמוע את השיחה עם קרן משימור לקוחות אבל משום מה אתם מתעלמים מזה וההתקנה של הVOD לא נעשתה בגללי אלא בגללכם כי אתם לא עדכנתם אותי מראש שצריך ראוטר בבית שכנראה מבחינתכם זה דבר שולי אתם הייתם אמורים להתקין לי אחה"צ בתאריך 9/8 ועשיתי את כול המאמצים עם בזק שיבואו להתקין לי ראוטר באותה שעה שאתם מגיעים אבל הנציגה שלכם קרן כנראה מהמחלקה הטכנאית שאלה עם אפשר להקדים לבוקר אמרתי לה שאין בעיה ועדין לא עדכנו אותי שאי אפשר להתקין בכלל את הVOD ללא ראוטר אם הייתי יודעת לא הייתי מראש מקדימה אותכם לבוקר לא ידעתי שהמכשירים שלכם זה לא כמו בהוט שהVOD מותקן כבר בממיר
רק אחרי שהמתקין התקין את הממירים הוא נזכר להגיד לי שזה חלק נפרד מהממירים שלכם ורציתם לקבוע לי רק אחרי חודש את הVOD שזה הפרה שלכם מהחוזה אז אל תפילו עלי את האשמה שלכם כדי מאוד שתבדקו אצלכם את העובדים שידעו לעדכן את הלקוחות מה הם צריכים בכול התקנה ואם הם מבטיחים לחזור ללקוח אז שיחזרו ואני מקווה שתתיחסו לכול מה שנאמר אני רוצה לדעת איך אני מקבלת החזר ע"ס 185 ש"ח עבור ההתקנה או שגם זה מגיע לכם

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
תגובתנו בנושא פורטה רבות בתשובותינו הקודמות. לצערנו גב' דוקצייב בחרה לסיים את התקשרותה עם חברתנו. בהתאם לכך, בשיחתה עם נציגנו ביום 23.07.2012 תואם עמה מועד לאיסוף ציוד הקצה. לאור בקשת הלקוחה ביום 12.08.2012 נדחה מועד איסוף הציוד. תגובה:
ראה תגובתנו מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה