פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי פעם אחר פעם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,במהלך החודשים האחרונים התקשרתי עם חברת יס מספר רב של פעמים בשל בעיות שונות. הבעיה העיקרית החלה לפני שלושה חודשים כאשר החלפתי את ממיר הMAX לממיר TOTAL. התקינו לי את הממיר ביום שלישי אך שירותים מסויימים בו כגון ההקלטה לא פעל, אמרו לי כי הם צריכים לעדכן את הממיר ותוך 24 שעות הכול יסודר (דהיינו יום רביעי)
, דבר שלא קרה ואז נאמר לי כי הממיר לא תקין וכי טכנאי יגיע רק ביום ראשון. דרשתי טכנאי לאותו היום השעה הייתה שש בערב כאשר ידוע לי כי הטכנאים עובדים עד השעה עשר בלילה. אמרו לי לא ניתן, לאחר ויכוחים רבים אמרו לי כי באישור חריג ביותר יגיע טכנאי ביום שישי ונתנו לי פיצוי. יום יומיים לאחר מכן גיליתי שגם ה VOD לא עבד ושוב נשלח אלי טכנאי ושוב פיצו אותי. המנוי שלי כפי שציינה אחת הנציגות כולל בתוכו את כל הפיצויים האפשריים (בגלל כל הטעויות שהם עשו )
בערך באותו הזמן עדכנתי גם את המבצע שהיה לי. כאשר התקבלה החשבונית גיליתי חיוביי יתר, בשיחה עם שירות הלקוחות ואחראי נאמר לי כי הייתה טעות בחשבון ובחשבון הבא אני אקבל זיכוי. החשבון הבא
הגיע ולהפתעתי לא היה שם זיכוי אלא חיוב יתר נוסף. שוב התקשרתי לשירות הלקוחות והוסבר לי כי בשל טעות המבצע שלי כלל לא עודכן במערכת. הנציגה אמרה כי היא תעדכן מייד את המבצע וזיכוי אקבל בחשבונית הבאה. התעקשתי לקבל את הזיכוי במיידי
נאמר לי כי לא ניתן לקבל זיכוי במיידי ואם אין ברצוני להמתין לחשבונית הבאה אקבל את הזיכוי לכרטיס האשראי שלי בין ה10 ל 15 לחודש. אותה הנציגה התקשרה אלי שוב ועדכנה אותי בסך הזיכוי ואמרה לי כי הזיכוי יתקבל בין ה 10ל 15.
השעות הערב כשנכנסתי לערוץ מסויים ראיתי כי הוא חסום.שוב התקשרתי ליס והחזירו לי את הערוץ. כאשר רציתי לצפות בערוץ אחר הסתבר שגם הוא נחסם, שוב מיואשת התקשרתי ליס והסתבר כי עדכון המבצע גרם לחסימת מספר ערוצים. הנציגה עדכנה שוב את כל הערוצים שהיו שאמורים היו להיות לי
היום ה 15 לחודש הזיכוי עדיין לא התקבל, שוב התקשרתי לשירות הלקוחות ונאמר לי כי הזיכוי יתקבל רק בחשבונית הבאה. ביקשתי לדבר עם שימור לקוחות כי חייבים לעבור דרכם כאשר מעוניינים לנתקת השירות. הנציג שאל מה הבעיה, הסברתי לנציג
את הבעיה והוא אמר כי אין מה לעשות. ביקשתי ניתוק והוא אמר שיחזרו אלי תוך 2 ימי עסקים.
אני מרגישה שלועגים לי וצוחקים עלי, ושמשקרים לי שוב ושוב ושוב
כספי, עוגמת נפש, סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 15.8.2012 בעניינה של גב' אורנית גרוסמן.

צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' גרוסמן במכתבה ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה.

אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינה של גב' גרוסמן על מנת שתוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.

בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדה של גב' גרוסמן. לפיכך תואם שירות לביתה, לבקשתה. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות (במידה ונמצאות כאלה) ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.

בהמשך לפנייתה של גב' גרוסמן ומבדיקה ברשומות המנוי על שמה נמצא כי ביום 6.6.2012 הגיע נציג טכני של חברת yes לכתובת המנוי זאת בשל תקלות צפייה.

בהמשך לפנייתה של גב' גרוסמן ומבדיקה ברשומות המנוי על שמה עולה כי המבצע אשר מעודכן במנוי הינו מבצע מסוג K4M בחיוב חודשי על סך 249 ₪, המבצע כולל ממיר מסוג yesMaxTotal. בנוסף לכך ביום 16.8.2012 בוצע ביטול עסקה על סך 97.54 ₪ בגין הפרשי מבצע לאמצעי התשלום אשר מעודכן במנוי על שמה של גב' גורסמן, להלן כרטיס אשראי מסוג ויזה כא"ל המסתיים בספרות 6238.

בהמשך לפנייתה של גב' גרוסמן עולה כי בוצע איסוף של ציוד הקצה ביום 21.8.2012 בין השעות 18:00-20:00. אבקש להבהיר כי המועד האחרון לחיוב הנו 18.8.2012 זאת בשל בקשתה של גב' גרוסמן לסיום ההתקשרות מול yes מיום 15.8.2012.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ובדיקתו ינותק המנוי ויערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתה של גב' גרוסמן לניתוק המנוי.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה