פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק בתמיכה טכנית -vod נושא התלונה:
לינצ'יץ' בצלאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי ה - 15/08/12 התקשרה אשתי לתמיכה טכנית לקבלת עזרה היות ומזה זמן אין לנו אפשרות לראות הקלטות או הזמנת סרטים ב - VOD.
בנושא הזה התלוננו לא פעם אחת, מדי פעם קיבלנו תמיכה טכנית שעזרה לתקופה קצרה ולאחר מכן התקלה חזרה.
כאמור, ביום הרביעי הנ"ל, התקשרה אשתי לקבלת עזרה (בשעה 17:00), הבחורה שענתה לה כיוונה אותה למספר פעולות שנעשו באחד הממירים, ולכאורה הבעיה נפתרה בממיר הנ"ל.
היות ויש לנו ממיר נוסף, ביקשה אשתי לקבל הסבר איך למחוק סדרת תכניות בנושא מסוים (ברברה בערוץ ויוה), כאשר ניגשה לממיר השני מצאה לתדהמתה כי כל התכניות שהקליטה בחצי שנה הקודמת (תכניות בריאות, דוקומנטריה ונושאים אחרים החשובים לנו כמשפחה ואשר אותם היה חשוב לנו מאוד לראות), כל התכניות שהוקלטו נמחקו!
כאשר שאלה אשתי את הבחורה מה קרה, ענתה הבחורה:" אופס טעיתי, אין מה לעשות, לא נורא, שיהיה לך יום טוב". כאשר אשתי התרגשה וכעסה על מה שקרה, ענתה הבחורה: "אני אשלח לך טכנאי, שיהיה לך יום טוב" וסגרה.
אשתי הייתה בשוק, הן על צורת הדיבור, הן על האדישות, הן על חובר היכולת הטכנית והמקצועית שהפגינה הבחורה, והכי גרוע שנשארנו בלי התכניות שכה רצינו לראות ולא נוכל לראות אותן יותר.
הטכנאי שהגיע הרים ידיים, החליף את הממיר ה"ריק" מהקלטות, אמר שהוא מצטער אבל הבחורה טעתה וכנראה לחצה על מקש לא נכון והנושא אבוד.
אנו מבקשים בזאת להתלונן בצורה חריפה ביותר על השירות והנזק שנגרם לנו, הן מבחינת עגמת הנפש, ובכל היבט אחר אשר יעלה על הדעת בהתנהגות שכזאת.
אנו כלקוחות מזה שנים רבות מתביישים איתכם על עובדת שכזאת שנמצאת אצלכם.
בכל אופן, אנו לא נעבור על זה בשתיקה, ואנו מצפים מכם לתגובה ולהסבר על מה שקרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך

yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.

אבקש להביע התנצלותי הכנה על המקרה , כפי שעולה ממכתבו של מר בצלאל לרבות שיחתו עם נציגתנו מיום 15.8.2012 ואי הנוחות באם נגרמה לו . תוכן פנייתו הועבר למנהליה.

נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר .

אוכל להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.
תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת ממוחשבת. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי ולעיתים גם החלפת ציוד הקצה.
באשר לנושא ההקלטות אציין כי בנספח ההצטרפות לשירותי ה- yesMax / yesMaxTotal בסעיף 9.י מצוין:
" על אף לעיל לעניין אחריותנו לתקינות ציוד הקליטה, אנו לא נהיה אחראים בשום צורה או אופן לכל שיבוש בהקלטת השידורים או לתוכן אשר יוקלט ויישמר על ידך ב- yesMAX , ומחיקתו , כולו או חלקו , מכל סיבה שהיא ,בין אם בתקופת האחריות ובין אם לאחר מכן , לא תקים לך עילה לפיצוי"
לאור האמור לעיל, לא נמצא מקום לזיכוי.
בהתאם למידע שבידי ביום 15.8.2012 הגיע נציגנו הטכני לכתובת המנוי והחליף את הממיר התקול.
אני מאחלת למר בצלאל ולבני ביתו המשך צפייה מהנה בשידורינו .
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה ,
yes

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה