פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביצוע התקנה ואי עמידה בחוק הטכנאים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי ה 31.7 כשדיברתי עם הנציגה להזמנתי את השירות של YES
אמרתי לנציגה שזה בית פרטי במושב וההתקנה תהיה מסובכת
והיא תיאמה לי טכנאים ליום שישי ב 10:00-12:00
ניסיון ראשון להתקנה
ביום שישי ה 3/8 בשעה 10:00 הגיעו הטכנאים.
חיפשנו במשך כ 20 דקות מקום שבו ניתן יהיה להתקין את הצלחת וכשלא מצאנו הם אמרו שיש 3 אופציות:
1) לשים לי בחצר מתקן של מטר X מטר עם עמוד שעליו מותקנת הצלחת – אבל לא היה להם את המתקן איתם ברכב ולכן זה ידרוש לקבוע התקנה מחדש.
2) לרתך את הצלחת על אחד העמודים בחצר – אבל לא היה להם רתכת.

קראתי לבעל הנכס והוא הגיע ב 10:40 והחלטנו על הפתרון של ריתוך.
היה לנו רתכת אבל לא היה את המוטות ריתוך אז אמרתי לטכנאים שאני יכול לקנות ולהביא את המוטות תוך 20 דקות ובנתיים הם יכולים להתחיל את ההתקנה בתוך הבית,
או שיסעו להתקנה הבאה ויחזרו באותו היום.
הטכנאי אמר לי שאם אביא את המוטות יקח להם עד 13:30 להתקין את הצלחת ואז כבר המוקד של פתיחת ערוצים יהיה סגור,
בנוסף לא היה לו את הכבלים הנחוצים כדי לבצע מתיחה של הכבל מהצלחת לבית.
הטכנאי אמר לי שהוא יגיד למוקד שלהם להתקשר אלי ושאוכל לתאם איתם התקנה ליום ראשון בבוקר ב 8:00 – אני רק צריך להתעקש על השעה.
הטכנאים יצאו ממני בשעה 11:10 מבלי לבצע את ההתקנה.


בשעה 11:30 התקשרתי למוקד השירות של YES כדי לוודא שיהיה לי התקנה ביום ראשון ב 8:00
הנציג אמר לי שאין התקנות פנויות ביום ראשון ולכן הוא יתאם לי התקנה ליום חמישי.
לאחר ויכוח עם הנציג ביקשתי לדבר עם מנהל,
הנציג אמר לי שאין מנהל היום בגלל שזה יום שישי ושמנהל לא יוכל לעזור לי כי הוא דיבר עם מנהל התקנות כשהוא הציע לי את יום חמישי.
שאלתי אותו: אם מנהל התקנות דיבר איתו למה הוא לא יכול לדבר איתי ?
והוא טען שהוא דיבר עם המנהל התקנות לסלולארי ולכן הוא לא יוכל לדבר איתי.
אמרתי לו שאני מחכה לשמוע ממנהל בשירות לקוחות – בכך נגמרה השיחה.
ניסיון שני להתקנה
ב 13/8 התקשרה אלי נציגה והיא אמרה לי שהיא תיאמה לי התקנה ל 14.8 בשעה 14:00-16:00
אמרתי לה שזה נחמד שהיא תיאמה אבל היא לא דיברה איתי קודם ולכן אני לא אהיה בבית בזמן הזה.
תיאמנו התקנה ליום שישי ה 17/8 בשעות 10:00-12:00
הדגשתי בפני הנציגה שההתקנה היא מסובכת וכבר היה צוות מתקינים שלא הצליח בהתקנה ושהמתקינים צריכים להגיע עם רתכת וכבלים למתיחה חיצונית, הנציגה אמרה שבסדר והיא תעביר את זה לטכנאים.
ביום חמישי ה 16/8 בשעה 20:20 התקשרו אלי מהשירות התקנות של YES ושאלו אותי אם אני יכול להזיז את ההתקנה לשעה 12:00-14:00, אמרתי לנציגה שלא כי כבר יש לי תוכניות.
הנציגה שאלה עם 8:00-10:00 זה בסדר ואמרתי שכן.
ביום שישי ה 17/8 חיכיתי למתקין החל משעה 8:00, בשעה 10:20 התקשרתי לשירות הלקוחות של YES ונציג בשם עודד אמר לי שההתקנה שלי מתואמת לשעה 12:00-14:00 ( למרות שסירבתי לשינוי )
אמרתי לנציג שהוא טועה ולאחר ריבים רבים הוא אמר שידאג שהמתקינים יגיעו לפני 12:00.
בשעה 11:20 הגיעו המתקינים של YES, עשו סיבוב סביב הבית ואמרו שהם לא מוצאים מקום להתקין את הצלחת למרות שהמתקינים של ה 3/8 מצאו מקום וכל מה שהיה חסר זה רתכת, אמרתי להם שיש לי רתכת והם יכולים לרתך את הצלחת לעמוד.
המתקינים הציעו להתחבר לצלחת של השכן ואמרתי להם שאין שכנות טובה ולכן זה לא אפשרי.
המתקינים אמרו שהם לא מרתכים ושצריך חצובה ומכיוון שהם לא מתקינים עם חצובה הם ידאגו שיביאו לי אחת.
המתקינים עזבו לאחר כ 15 דקות מהגעה מבלי שעשו כלום, יש לציין שהם אפילו לא כיבו את המנוע של הרכב בכל הזמן שהיו אצלי.
לאחר מכן חזרתי לנציג השירות עודד שניסה לעזור והפנה אותי למנהל.
המנהלת חזרה אלי ב 17/8 בשעה 14:30 ותיאמה לי ניסיון שלישי להתקנה ביום שלישי ה 21/8 בשעה 8:00-10:00.

ניסיון שלישי להתקנה
ביום שני ה 20/8 בשעה 11:45 התקשרה אלי נציגה לוודא שההתקנה תבוצע מחר בשעות 8:00-10:00
בשעה 17:00 התקשרו אלי שוב וביקשו להזיז את השעה – סירבתי.
ביום שלישי ה 21/8 בשעה 8:30 התקשר אלי נציג שירות בשם כפיר ואמר לי שהמתקין לא יגיע היום והוא יכול לתאם לי כל שעה ל 22/8 ולתת לי פיצוי של ערוצים \ סרטים .
אמרתי לנציג שכל מה שאני רוצה זה התקנה של YES במיידי ולאחר ויכוח הוא העביר אותי למנהלת שלו בשם נטלי מקשרי לקוחות.
אמרתי לנטלי שזה שהמתקין לא מגיע זה עברה על חוק הטכנאים והיא טענה שהתקנה של YES לא נופלת תחת החוק ולכן לא מגיע לי פיצוי.
לאחר שהתעקשתי על התקנה באותו היום נאמר לי שאפשר בשעות 14:00-16:00 או 16:00-18:00
אמרתי לנטלי שאני רוצה את ההתקנה המקורית שלי והיא אמרה לי שהשעות שהיא הציאה זה האפשרות היחידה.
אמרתי לנטלי שרק 14:00-16:00 זה אפשרי והיא אמרה לי שהיא תנסה לתאם לי טכנאי ותחזור אלי.
בשעה 11:30 התקשר אלי שוב הנציג כפיר ואמר לי שהם עדיין מנסים לארגן לי התקנה.
בשעה 13:43 התקשר אלי שוב כפיר ואמר לי שההתקנה לא תתבצע היום.
הוא הציע לי פיצוי של 150 ש"ח ואמרתי לו שע"פ חוק הטכנאים הם צריכים לשלם יותר.
כפיר אמר לי שחוק הטכנאים לא תופס להתקנות ולכן הסכמתי לפיצוי הזה תוך כדי שאמרתי שאני מתכוון לדרוש פיצוי לפי החוק.
תואמה לי התקנה נוספת ליום שישי ה 24/8 בשעה 8:00-10:00
אבל אני כבר לא אופטימי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי לפי חוק הטכנאים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה