פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי + חוסר יכולת לדבר עם מנהל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

אני חוויתי שירות לקוי מאוד מחברת יס, שגרם לי להתנתק מהם.
הזמנתי העברת נקודה, טכנאי הגיע, ביצע עבודה גרועה מאוד.
התלוננתי מול פניות הציבור, קיבלתי מענה חלקי והייתי צריך לרדוף אחריהם מס' פעמים.
אחרי תקופה של 5 חודשים סיימתי את הסאגה מול יס וניתקתי את המנוי.
שניתקתי את המנוי לא החזרתי חלק מהציוד, לכן חוייבתי בגינו.
מצאתי את הציוד לאחרונה והייתי מעוניין להחזירו ליס.

19/08 - התקשרתי לשירות הלקוחות ושאלתי את הפרוצדורה. נאמר לי שהאופצייה היחידה להחזיר ציוד היא להגיע למרכז שירות, שהקרוב ביותר אלי נמצא במרחק של 35 דקות נסיעה.
הסברתי שזה לא רלוונטי, ועם יש אופציה לשלוח בדואר רשום. נאמר לי חד משמעית שלא, והדרך היחידה היא להגיע.
ביקשתי מנציגת שירות הלקוחות להעביר אותי למנהל, מצידה, היא החליטה להעביר אותי לנציגת קשרי לקוחות. ביקשתי מנציגת קשרי לקוחות לדבר עם מנהל, ושם נאמר: "אין אפשרות לדבר עם מנהל. אני הגורם הסופי. במידה ותרצה, תוכל לפנות בכתב לפניות הציבור". שאלתי "האם זה חד משמעי? האם אין אפשרות לדבר עם מנהל?" נאמר "לא".

האם אין אפשרות ביס לדבר עם מנהל ?

כולנו מכירים את המשוואה שזמן=כסף. אני משקיע זמן בכתיבת תלונה זו. דורש שתי דרישות: 1. אופציה להחזרת הציוד בדואר רשום. 2. פיצוי ע"ס 300 ש"ח.

תודה רבה.
כולנו מכירים את המשוואה שזמן=כסף. אני משקיע זמן בכתיבת תלונה זו. דורש שתי דרישות: 1. אופציה להחזרת הציוד בדואר רשום. 2. פיצוי ע"ס 300 ש"ח. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 19.8.2012 בעניינו של מר שי צלח.

בסעיף 8.א' להסכם ההתקשרות של yes עם לקוחותיה נאמר:

" אנחנו, חברת yes, נהיה אחראים לתקינות הציוד, על חשבוננו לתקופת אחריות של שנה, החל מהיום שבו התקנו אותו בביתך (זאת למעט, כמובן, ציוד שנרכש מחברה אחרת, ולא מאתנו). במסגרת אחריות זאת לא נוכל להיות אחראיים על נזקים לשלטים או על שבר שייגרם לציוד הקליטה, למפענח ולכרטיס החכם, ובלבד שהנזקים לעיל לא נגרמו כתוצאה מרשלנותנו, כמו גם, לנזקי רטיבות, גניבה, נזקים שנגרמו בזדון, או נזקים שנגרמו בעקבות שריפה...".

לפיכך, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד, אינו חל עליה והיא אינה זו שתישא בנזק בגין אי החזרתו לידיה. יש לציין כי רכוש החברה הנו רכוש יקר השייך לה, בהתאם לאמור, חוייב המנוי על שמו של מר צלח על סך 421.08 ₪ בגין חוסר של 4 שלטים וכן בגין חוסר של ספק כוח אחד. מחיר ציוד הקצה הינו מעודכן למועד מכתבי זה ומתעדכן במחירון החברה מעת לעת.

בהמשך לפנייתו של מר צלח אבקש לציין כי ביום 20.10.2010 שוחחה עם מר צלח נציגת החברה וקיבלה את אישורו לחדש את התקשרותו עם חברת yes בהתאם לתנאי מבצע צפייה מסוג ZLY* למשך 24 חודשים (להלן: "התקופה הראשונה") החל מיום 4.11.2010, בהתחייבות, במחיר 209 ₪* לחודש, ולמשך שלוש שנים (להלן: "התקופה השנייה"), ללא התחייבות, במחיר 224₪* ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתו ואישורו של מר צלח ונשלח לכתובת המנוי ביום 15.11.2010.

בנוסף לכך ביום 3.11.2010 הותקן בכתובת המנוי ממיר מסוג yesMaxTotal בהתחייבות ל36 חודשים בחיוב חודשי על סך 39.9 ₪.
בהמשך לפנייתו של מר צלח אבקש לציין כי נכון למועד מכתבי זה כל שיחה עם לקוח של yes מוקלטת וההקלטה נשמרת לתקופה ממושכת, בנוסף לכך נשלח נספח לכל לקוח שמסכם על מבצע מול yes לעיון ולצפייה.

למרות האמור, לפנים משורת הדין וכמחווה מטעמה של yes בוצע ביום 30.5.2012 ביטול עסקה על סך 377.28 בגין חיוב של החזר עלות הטבה לאמצעי התשלום המעודכן במנוי על שמו של מר צלח, להלן כרטיס אשראי מסוג ישרכארט המסתיים בספרות 4688.

בהמשך לפנייתו של מר צלח אבקש לציין כי יש באפשרותו להחזיר את הציוד שברשותו למשרדי yes שנמצאים ברחוב היוזמה 6 בכפר סבא בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00 ויבוצע ביטול עסקה בגין הסכום שחויב על סך 421.08 ₪ לאמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי על שמו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה