פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אחרי נזק שיס עשו לי בהתקנה- במעבר דירה וסיוט מתמשך בהתנהלות מולם זיקו אותי ב-700 ש"ח ראיתי כי הזיכוי לא מתאים לחשבוניות והתקשרתי לברר הכצעקת. אמרו לי כי אני הזמנתי חבילת ספורט ועל כן הקפיצה במחיר. טענתי כי אני או זוגתי לא צופים בספורט, אין סיכוי שהזמנו חבילת ספורט ואף ביקשתי לשמוע את השיחה בה אני מזמין את החבילה. נאמר לי כי הדבר לא אפשרי. ביקשתי כי ייבדקו אם במשך כל זמן החבילה נצפה ולו אחד מערוצי הספורט- פעם אחת. נאמר לי כי הדבר לא אפשרי. ביקשתי בעקבות חוסר היכולת שלהם להוכיח את ההזמנה או השימוש שיזכו אותי. נאמר לי כי הדבר לא אפשרי.
כספי סוג הנזק :
ניתוק לאלתר. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
ראשית ברצוני לציין כי ביום 19.4.2012 בוצע זיכוי לחשבון המנוי בסך 700 ₪ .
בהתאם לרשומות המנוי ביום 11.2.2012 שוחח מר פרידמן טלפונית עם נציגנו ובקש לעדכן את חבילת צ'רלטון הכוללת את ספורט 1, 2 וספורט HD1.
אחריות הלקוח לעקוב אחר חשבוניות ולאות בגין מה החיובים .
לאור פנייתו וטענתו הוחלט באופן חריג לזכות את חשבון המנוי בגין 3 חודשים עבור חבילת צ'רלטון
בברכה ,
yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה