פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, יחס משפיל ושקרי מאוד מצד הנציגים והמנהל ! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
דיברתי עם נציג בקשר לחידוש מבצע, הנציג אמר שיחזור אלי ועבר שבוע והם לא חזרו, שביקשתי לדבר עם המנהל והוא לא התייחס בהתאם לבקשתי, ואף רצו שאשלם יותר ממה שאני משלמת עכשיו שזה חוצפה. בגלל שירות כזה החלטתי להיתנתק מיס לאחר 11 שנים !
עוגמת נפש סוג הנזק :
לשפר את השירות אם ברצונם לשמר לקוחות ותיקים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 9.9.2012 בעניינה של גב' אילנה דעבול בנוגע למנוי על שמו של מר מנשה דעבול.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר מנשה דעבול עולה כי ביום 11.9.2012 שוחחה גב' דעבול עם גב' גל, נציגת yes וסוכם עימה על תנאי המבצע לשביעות רצונה.

לאור האמור בוטלה בקשתה של גב' דעבול לניתוק המנוי ולסיום ההתקשרות.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה