פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת התחייבות נושא התלונה:
ליבדינסקי פבלו שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏20 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דרך עכו 55 כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לי עם יסס התחייבות עד 01/03/2006 שולחים אותי דרך העבודה לחול והם מטומטמים רוצים שאני אשלם להם כנס של 500 שח או רוצים להקפאה לי את המנוי אבל זה עולה לי כל חודש עלות חודשית,
כספי סוג הנזק :
להתנתק מהחברה הזאות ולשם דמי יציאה סביר לא 500 שח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר ליבידינסקי פבלו הצטרף כלקוח לחברת yes ביום 6.3.2005 למבצע הכרות מסוג GAA הכולל את חבילת הבסיס, אחד ממסלולי ה-choice ושתי חבילות בשפות זרות במחיר 203.13 ש"ח* לחודש למשך שנה. תגובה:
בהתאם למפורט בנספח המבצע בסעיף 2 ו' והחתום על ידי מר ליבידינסקי מצויין כי : " תהא זכאי להטבות המפורטות לעיל רק אם תישאר מנוי על מבצע זה למשך שנים עשר (12) חודשים לפחות. אם תתנתק משרותי החברה במועד הקצר משנים עשר חודשים מיום התקנת ציוד הקצה, תחוייב ב-299 ש"ח, כהחזר בגין ההטבות אשר הוענקו לך כאמור. לחישוב התקופה לא תובא בחשבון תקופה בה נותקו השירותים (הוקפא המנוי) כקבוע בהסכם ההתקשרות.

בנוסף, מר ליבידינסקי הצטרף , באישור חתימתו, למבצע ג'מבו ,ובו התחייבות הלקוח כי במידה ויתנתק משרותי yes במועד הקצר משנים עשר חודשים ממועד התקנת ציוד הקצה בביתו, יחוייב בהחזר עלות ההטבה בסך 100 ש"ח, כהחזר בגין ההטבות אשר העניקה לו חברת yes במסגרת מבצע זה.

בטופס בקשת ההצטרפות לשידורי הטלוויזיה בלווין בסעיף 10 ד', החתום על ידי מר ליבידינסקי מצויין " במקרה של הפסקה זמנית או ניתוק השירותים, אנו נפסיק כמובן, גם לחייב אותך, למעט במצב של הפסקה זמנית שאז נמשיך לחייבך בתשלומים בגין המפענח, שירותי תחזוקה ותיקונים, לפי הענין".

לאור כל האמור לעיל, מר ליבידינסקי חתום כנדרש על טפסי ההצטרפות לחברתנו הכוללים הסבר מפורט על התחייבותו.

מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי בשיחות נציגי החברה למול מר ליבידינסקי הוצע למר ליבידינסקי את האפשרות להעביר את המנוי על שמו לבן משפחה/קרוב ולסיים התקשרותו ובכך לא יידרש בתשלום בגין החזר עלות ההטבה או לבצע הקפאה שרותים זמנית "הקפאה" עד לתאריך בו יחדש את הצפייה בביתו , בהתאם למדיניות החברה.

נשמח לעמוד לרשותו של מר ליבידינסקי בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה