חברת yes |
שם ותפקיד: |
מר ליבידינסקי פבלו הצטרף כלקוח לחברת yes ביום 6.3.2005 למבצע הכרות מסוג GAA הכולל את חבילת הבסיס, אחד ממסלולי ה-choice ושתי חבילות בשפות זרות במחיר 203.13 ש"ח* לחודש למשך שנה. |
תגובה: |
בהתאם למפורט בנספח המבצע בסעיף 2 ו' והחתום על ידי מר ליבידינסקי מצויין כי : " תהא זכאי להטבות המפורטות לעיל רק אם תישאר מנוי על מבצע זה למשך שנים עשר (12) חודשים לפחות. אם תתנתק משרותי החברה במועד הקצר משנים עשר חודשים מיום התקנת ציוד הקצה, תחוייב ב-299 ש"ח, כהחזר בגין ההטבות אשר הוענקו לך כאמור. לחישוב התקופה לא תובא בחשבון תקופה בה נותקו השירותים (הוקפא המנוי) כקבוע בהסכם ההתקשרות.
בנוסף, מר ליבידינסקי הצטרף , באישור חתימתו, למבצע ג'מבו ,ובו התחייבות הלקוח כי במידה ויתנתק משרותי yes במועד הקצר משנים עשר חודשים ממועד התקנת ציוד הקצה בביתו, יחוייב בהחזר עלות ההטבה בסך 100 ש"ח, כהחזר בגין ההטבות אשר העניקה לו חברת yes במסגרת מבצע זה.
בטופס בקשת ההצטרפות לשידורי הטלוויזיה בלווין בסעיף 10 ד', החתום על ידי מר ליבידינסקי מצויין " במקרה של הפסקה זמנית או ניתוק השירותים, אנו נפסיק כמובן, גם לחייב אותך, למעט במצב של הפסקה זמנית שאז נמשיך לחייבך בתשלומים בגין המפענח, שירותי תחזוקה ותיקונים, לפי הענין".
לאור כל האמור לעיל, מר ליבידינסקי חתום כנדרש על טפסי ההצטרפות לחברתנו הכוללים הסבר מפורט על התחייבותו.
מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי בשיחות נציגי החברה למול מר ליבידינסקי הוצע למר ליבידינסקי את האפשרות להעביר את המנוי על שמו לבן משפחה/קרוב ולסיים התקשרותו ובכך לא יידרש בתשלום בגין החזר עלות ההטבה או לבצע הקפאה שרותים זמנית "הקפאה" עד לתאריך בו יחדש את הצפייה בביתו , בהתאם למדיניות החברה.
נשמח לעמוד לרשותו של מר ליבידינסקי בכל עת. |
פתרון: |
|
|