פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות לקוי לא אדיב חוצפן לא מקצועי וגס רוח נושא התלונה:
כהן גלי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
כאשר התקשרתי אתמול לשרות לקוחות נענתי על ידי בחורה ערביה. רציתי להבין אין יהודים שעונים אצלכם במוקד? גם טיפול בבעיות טכניות נענה על ידי מוקדנים ערביים.. האם זה בגלל השכר?
איזו חברה בישראל שנותנת שירות לציבור אין לה מספר טלפון? גם כשהתקשרתי ל-144 נאמר לי שאתם בכוונה לא מפרסמים מספר טלפון.
העניין נמצא כארגע בבשדיקה האם זה חוקי.
שרות הלקוחות שלכם יודע רק לבזבז זמן לחזור על כל דבר 10 פעמים.
טכניקות אלו יש להן כבר זקן ארוך והשתמשו בהן לפני 20 שנה.
המוקדנית לא יודעת שום דבר, לא יכולה לספק שירטות מיידי. מתווכחת איתי כמה ממרים יש בבית וקובעת סדרי דחיפות כפי שנראה לה.
כאשר ביקשתי לדבר עם אחראי אמרה שאין אפשרות. החזיקה אותי בטלפון למעלה מחצי שעה עד שהעבירה אותי לכריסטינה שממש לא מילאה את תפקידה רק הגנה על העובדת שלה.
ולמרות שהבטיחה לי לחזור אלי ולעדכן אותי מתי יבואו להחליף את הממיר שנשרף (סוף סןף אחרי 11 שנה) לא עשתה כן.
במקרה נוכחתי בבית כאשר הטכנאי הגיע.
נראה לי שאתם מבזבזים יותר מדי כסף על האדרת שמכם ולא דואגים ללקוחות.
בשום ארץ אחרת מלבד ישראל מצב כזה לא היה יכול להתרחש.
נראה לי כי הפעם אני אכנס במלחמה חזיתית נגדכם ואני כבר פניתי לשר התקשורת כדחי שיהיה מודע לרמת הזילות בה אתם נוהגים כלפי לקוחות שנשארו נאמנים לכם במשך כמעט כל שנות קיומכם.
בזבוז זמן, התנהגות חסרת כבוד סוג הנזק :
תחשבו לבד!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.
אביע צערי הרב על הרושם שיצרנו אצל גב' כהן בנושא השרות ללקוח.
חשובות לנו אותן פניות מצד לקוחותינו כדוגמת זו של גב' כהן על מנת להעניק לנו הזדמנות נוספת להעניק את השירות הטוב והאיכותי ביותר עבורך.
באשר להעסקת עובדים בני מיעוטים, yes מעסיקה עובדים ישראלים בלבד מכל מוצא, גזע דת או מין, עובדים המועסקים אצלנו הנם אמינים ומחויבים לחברה ולהענקת שרות הולם לכל לקוחותיה.
ביום 24.9.2012 שוחחה נציגת פניות ציבור עם גב' כהן אשר טיפלה בפנייתה והסבירה על הסרת ערוצי " פרימיום ביום 23.8.2012 , בנוסף הוסבר שחברתנו מפרסמת טלפון של מוקדי שרות לקוחות או פקס של לשכת המנכ"ל כפי שנהוג בעוד הרבה חברות בארץ .
בברכה ;
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה