פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה מצד חברת יס - דייייייי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי שרית לב גרתי בבית אריה בצדמבר 2011 עברתי ליפו ליהודה הימית 13. לאחר פניות רבות חברת יס אמרה כי תיקח ממני את הממירים קבענו לדצמבר לאחר שחיכיתי החברה לא באה. קבענו לינואר ואז גם לא הגיעו לקחת את הממירים. עד שלבסוף בפברואר לקחו סוף סוף את הממירים.
החברה לא מפסיקה להתקשר אלי לפחות פעם בשבוע ולהטריד אותי בטענה שלא החזרתי את הממירים. אני מבקשת מהחברה שתעשה בדיקה מקיפה עם החברה שלקחה את הממרים כי זה כבר חוצפה מצד יס להתקשר אלי לפחות פעם בשבוע ולטעון שלא החזרתי את הממירים. אשמח לטיפולכם
שרית לב
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 19.9.2012 בעניינה של גב' שרית לב.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' לב ביום 21.2.2012 הגיע טכנאי לכתובת המנוי לאיסוף של ציוד הקצה בין השעות 10:00-12:00.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו הושלם התהליך לסיום ההתקשרות ונערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתה של גב' לב לניתוק המנוי. אבקש לציין כי גב' לב חויבה על סך 284.58 ₪ בגין החזר עלות הטבה עקב ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות למבצע.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה