פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת מידע לתנאי הפעלת VOD נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 22.8 ביקשתי לעבור לממיר חדיש יותר, Yes max total + VOD (VOD - לחודשיים חינם). בחודש ספטמבר 19.9 הגיעה טכנאי והתקין את הממיר. להפתעתי גיליתי שאין לי VOD, וכאשר ביררתי את הנושא עם נציג שירות לקוחות הובהר לי שאין לי תשתית מספקת (5מ"ב רוחב פס לאינטרנט ואין לי ראוטר). על כך (שינוי בתשתית האינטרנט) לא זכור לי שנאמר דבר וחצי דבר בעת סגירת העסקה ביני "הלקוח" לבין חברת "Yes".בשיחת ביררור נאמר לי על ידי נציגה שהממיר הוא ממיר מקליט, כך שבעצם VOD זה לא משהו קריטי כי יש אנשים שלא צרכים את VOD....לסיכו של עניין ביקשתי לקבל את השיחה המוקלטת ולזכות אותי על מחיר ההתקנה - נאמר שעם אני עוזב את החברה אזי לא מגיע לי זיכוי! עד מתי???
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא על ההתקנה של ממיר + התנצלות בכתב על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

בהתאם לרשומות המנוי ביום 25.9.2012 שוחח מר אלכסיי עם נציגנו אשר טיפל בפנייתו טלפונית וסיכם עימו על עדכון מבצע חדש לשביעות רצונו.

בברכה ,

yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה