פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה שלא כדין(גניבה) למרות בקשה מפורשת להתנתקות ולאי חיובb נושא התלונה:
סושרד  גלעד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.אני ביקשתי להתנתק בתחילת ינואר וביטלתי את כרטיס האשראי בתחילת ינואר.כשהתקשרו אליי בתחילת ינואר אמרתי שהחלטתי סופית להתנתק ודרשתי במפורש לא לחייב אותי.אני לא מבין איך יס מרשה לעצמה לחייב כרטיס מבוטל למרות בקשה מפורשת של הלקוח להתנתק ולא לבצע חיוב(מבחינתי מדובר בגניבה).כמו כן הודיעו לי לבקשתי שיחזרו אליי משימור ורק לאחר שראיתי שלא חזרו אליי פניתי להוט וביקשתי פעם נוספת ניתוק.אני דורש את ביטול החוב והפסקת הטרדתי שכן אחרת אמצא את הדרכים לפנות לתקשורת ,למועצה להגנת הצרכן ולמשטרה להתלונן על גניבה
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החוב והתנצלות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
בהתאם לרשומות המנוי ביום 25.1.2012 התקבלה הודעה מכבלים כי ההתקנה שלהם תבוצע בתאריך 26.1.2012.
כאמור החוב במנוי הנו בגין צפייה חודש ינואר 2012.
על מר סושרד לפנות למשרד עו"ד פישר בטלפון 09-8890909 להמשך טיפול.
בברכה
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה