חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 10.10.2012 בעניינה של גב' ניזרי נעה.
אביע צערנו על הרושם שיצרנו אצל גב' ניזרי בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתך הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.
עם קבלת פנייה זו בוצעה בדיקה מקיפה למול הגורמים הרלוונטים ונמצא כי נכון למועד מכתבי זה לא קיים חוב על שמה של גב' ניזרי נעה, על כן באפשרותה להתחבר לשירותי הצפייה של חברתנו.
אציין כי אנו מפנים לגב' ניזרי נציג מכירה של חברת yes שילווה אותך לאורך ההתחברות. אנו מקווים שתינתן לנו הזדמנות נוספת להעניק שירות ללא דופי.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם |
תגובה: |
ראה תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|