פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול, זלזול, הטעייה, בזבוז זמן נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
מזה כחודש ימים שאנו מנסים לקבל שרות עבור הVOD של יס, ללא הצלחה,
קובעים, מבטלים, משקרים!!!, ושוב חוזר חלילה, טכנאים ברמה ירודה, וסנוסף לכל חייבו בעבור צפייה נוספת ב VOD כאשר זה מקולקל!!! ובלתי ניתן לצפייה
זמן, זלזול סוג הנזק :
התנצלות, להשיב לי כספים שנלקחו לשוא פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 14.10.2012 בעניינה של גב' אסנת בן הרוש בנוגע למנוי על שמו של מר בנימין בן נעים.

צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' בן הרוש במכתבה ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה.

אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינה של גב' בן הרוש על מנת שתוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.

בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדה של גב' בן הרוש. לפיכך תואם שירות לביתה, לבקשתה. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות במידה ונמצאות כאלה ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.

בהמשך לפנייתה של גב' בן הרוש ומבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר בן נעים נמצא כי ביום 10.10.2012 הגיע נציג טכני של חברת yes לכתובת המנוי זאת בשל תקלות צפייה, אך הלקוחה מצידה לא הייתה בבית והגעת הטכנאי תואמה מחדש. אבקש לציין כי תואמה מול מר בן נעים הגעת נציג טכני לכתובת המנוי ליום 21.10.2012 בין השעות 1600-1800.

בהמשך לפנייתה של גב' בן הרוש עודכן במנוי על שמו של מר בן נעים זיכוי חודשי על סך 35 ₪ בגין הזמנות תכנים משירות הVOD למשך חודשיים.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה