פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות וגביית כסף נושא התלונה:
אפלבאום ארז שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏17 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בעבר היו לי 2מנויים ביס לאחר גירושין ניתקתי מנוי אחד נאמר לי שיתאמו לאסוף ציוד .
לאחר תקופה ממושכת וארוכה תיאמו לאסוף ציוד במועד זה או בסמוך אליו נפגעתי בתאונת דרכיםלא התאפשרה הפגישה לאיסוף.
נאמר לי שיתאמו מועד חאיסוף חדש ,בוקר אחד ללא הודעה מוקדמת מתקשר בחור שנימצא באזור ללא תיאום מוקדם ומודיע לי שבא לאסוף ציוד הסברתי שאני לא באיזור אבל אין בעיה יש מישהו מתחת לגיל 18 בבית הוא יכול לגשת ולאסוף את הציוד אמר הבחור שחייב להיות בגיר בבית והוא לא יכול לאסוף את הציוד.
פרט לפעמים אלו לא נעשו מאמצים ליצור איתי קשר ףנהפוך הוא כשדאני יצרתי קשר נאמר לי שמיס יצרו איתי קשר.
אך אחד לא יצר איתי קשר עד שבבוקרו של יום מתקשר אליי ממשרד עורכי דין בחור וטוען שאני סרבן החזרת ציוד ויש לי חוב של כ 2200 שקלים.יש לציין שקיים ברשותי מנוי נוסף וגובים שם תשלומים ללא שום בעיה .
לעניות דעתי מישהו לא עשה את תפקידו וכיום אני צריך לשלם קנס על כך .אין בכוונתי לשתוק ואדאג שכל העניין יפורסם גם באתר של יס בפייס גם חכולבוטק אגיע אים צריך .
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיבואו יאספו את הציוד שלהם ויבטלו את החוב שכביכול קיים בשל אי איסוף הציוד פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes מיום 21.10.2012 בעניינו של מר אפלבאום ארז,

בהתאם לרשומות המנוי עולה כי ביום 19.01.2012 בוטל אמצעי התשלום במנוי על שמו של מר אפלבאום ברחוב נפתלי, 34, 4 במטולה, עקב כך נוצר חוב במנוי.

לאחר נסיונות רבים מצד חברתנו לצור קשר עם מר אפלבאום באשר להסדרת החוב במנוי ללא הצלחה, ביום 08.02.2012 הטיפול במנוי הועבר לטיפולו האישי של נציגנו, מר אמיר, ביום 18.03.2012 הוסדר החוב, אך ציוד הקצה לא הושב לחברתנו, אבהיר כי נציגנו ביצע מספר נסיונות לתאם מול מר אפלבאום מועד לאיסוף ציוד, אך ללא הצלחה.

לאור האמור, ביום 15.04.2012 הטיפול במנוי הועבר לחברת "פוקוס" איסוף ציוד, על מנת לאפשר ללקוח הזדמנות נוספת להשיב את ציוד הקצה לחברתנו, עד ליום 15.10.2012 פוקוס ביצעו מספר נסיונות להשיב את ציוד הקצה לחברתנו אך ללא הצלחה, אציין כי תשובתו של מר אפלבאום לחברת פוקוס הייתה כי אינו יודע היכן הציוד.

בהמשך, ביום 15.10.2012 הטיפול במנוי הועבר לבא כוחנו, עו"ד מרקוביץ, אציין כי נכון למועד מכתבי זה קיים חוב במנוי של שמו של מר אפלבאום אשר עליו להסדיר בהקדם מול בא כוחנו עו"ד מרקוביץ בטלפון 09-7658750.

גובה החוב המעודכן נכון למועד מכבתי זה הנו בסך 2519₪ הכולל קרן חוב על סך 2006 ₪ וכן הוצאות על סך 13 ₪ ושכר טרחת עו"ד על סך 500 ₪.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה