פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות מתמשך נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
גם לאחר פנייתי לאתר תלונה ופניה מפניות הציבור של יס, שהבטיחו כי תלונתי מטופלת ברמה הגבוהה ביותר, "מחלקה מתחת למנכל"...לדבריה,
שוב, בפעם הרביעית קבעו איתי ולא הגיעו!!!לא קיבלתי את הטיפול , בידי מנהל, כפי שהובטח כי טכנאי רגיל אין לו מושג בטיפול הבעיה!!!אני פשוט בהלם טוטאלי מכזה יחס מחפיר ומעליב, ומזלזל שלא נתקלתי בו בשום גוף אחר!!!חודשיים של טירטורים, ביטולים, ו"שרות לקוחות" ברמה נמוכה ביותר...
עלבון, זמן,כספי, כעס סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה