פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת, טרטור וזלזול בי כלקוחה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בסוף יוני השנה ביקשתי להתנתק מחברת YES. לאחר מסכת תלאות תואמו לי תאריכים על מנת להגיע לביתי ולקחת את הממירים. התאריך הראשון היה ל 13/8 בין שעה 14-16 אך בשעה 15:50 התקשר הנציג ואמר לי כי הוא לא יוכל להגיע וכי אתקשר לחברת YES ואתאם מועד אחר. בשיחה מול בחור בשם טל מקשרי לקוחות תואם תאריך נוסף להיום 22/10 בין 14-16. גם היום, שוב חיכיתי והמתנתי וחיכיתי אך לשווא. התקשרתי לחברת YES בשעה 15:15 על מנת לדעת מתי הנציג יגיע ונכונה לי הפתעה. נציג בשם אדם יידע אותי שכלל לא נקבע לי מועד (יש לי הודעת סמס בסלולרי שמוכיחה אחרת!!!) וכי יש לי אפשרות להגיע לכפר סבא ולהעביר את הממירים.ביקשתי לדבר עם נציג בכיר והועברתי לאחר כ 10 דקות נוספות של המתנה למיכאל מקשרי לקוחות, אדם שאינו יכול/מסוגל/רוצה לתת שירות. בהתנשאות אמר לי כי המנוי שלי הוא הבעיה וכי אין לי מה לעשות אלא לקבוע מועד נוסף. מכיוון שביום רביעי(בעוד יומיים) אני נוסעת למספר חודשים לארה"ב ואין לי למי למסור את הממירים יידעתי אותו על כך ובחוסר סבלנות ועצבים אמר לי כי זו בעיה שלי. אני מתוכננת לחזור בחודש מאי 2013 וביקשתי לתאם מועד לחודש הנ"ל. הוא סירב בתוקף ואמר לי להגיע לכפר סבא ולהביא הממירים.

אני רוצה לציין מספר דברים:
1. אני עצמאית בעבודתי ולכן כל שעת המתנה בבית עולה לי כסף. ב 2 מועדי התיאום הנציג פשוט לא הגיע ואני מפסידה כסף.
2. אין לי רכב ואינני יכולה להגיע לכפר סבא.
3. בחשבון הנ"ל (ת"ז 033152737) אני אמורה הייתי לראות זיכוי בכרטיס האשראי כבר לפני מספר חודשים בסך 249 ש"ח. בכל פעם אומרים לי כי הזיכוי ייראה בחודש הבא אך לא כך הוא.

אנא פתרו הבעיה הזו.

יפעת קאסנר
סלולרי 0545670841
עוגמת נפש, עלבון, סחבת ו סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ומצרה על החלטתה של גב' קאסנר לסיים את ההתקשרותה עם חברתנו .

ניסיתי לאתר את גב' קאסנר טלפונית אך לא היה מענה .

ברצוני להודות לגב' קאסנר על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את טענותיה אשר קראתי בעיון רב, אביע התנצלותי על הרושם שיצרנו אצלה בנושא השרות ללקוח .

נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר.


ביום 24.10.2012 שוחחה גב' קאסנר טלפונית עם נציגתנו אשר תאמה עמה מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום 21.11.2012 בין 900- 1100 .

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון.

בברכה ,
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה