פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לוקה בחסר ומזלזל מצד חב' יס נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
אזור הצפון כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר הזמנת טכנאי-הוא הפנה אותנו לטפל אצל טכנאי פרטי, דבר שגרם לנו לשלם 500 שח' כמו כן בעייה בהורדת הטלויזיה, שמבחינת הבדיקה הייתה בסדר- כמעט רכשנו טלויזיה חדשה, הוזמן שוב טכנאי, לאחר עשרות פניות הגיע אותו טכנאי על אף שבקשתי שיגיע טכנאי חילופי, לא רציתי לגרום ע"י תלונה לפגיעה בטכנאי הותיק-ולא יעיל, הוא הגיע באיחור לאחר שהלוננתי, זיכונו ב300 שח' אחרי תקופה, אך אינם עונים למכתב תלונה, לא זיכוני בעלות הטכנאי אשר הוזמן בהמלצת יס, הטכנאי של יס השאיר את כל החוטים, תיקן תוך רבע שעה את התקלה בטענה שעשה לנו קומבינה כדבריו, הטכנאי הפרטי הוזמן שוב וסדר את החוטים, כל זאת הובא לידיעת יס,אשר הצדיקו את הטיפול של הטכנאי, קבלנו כל פעם שהתלוננו בכתב,תגובת יס שנקבל תוך 5 ימי עבודה תשובה גם לאחר חודשיים טרם פתרו את זיכוי הח-ן בעלות הזמנת הטכנאי הפרטי, התראתי שאפנה לערכאות משפטיות , הסברתי שבעלי אדם חולה וכל הנושא גרם שכמעט אשפזנו אותו, לי עלתה רמת הסוכר עקב כל ההתעצבנות, אני מקווה שאתם תעזרו שיזכונו, או שנקבל את המלצתכם- כיצד לנהוג
בתודה מראש ובכבוד רב
סטרול יוסי ואסתי
ועוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 30.10.2012 בעניינו של מר יוסי סטרול.

צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיאר מר סטרול במכתבו ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתו.
אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינו של מר סטרול על מנת שיוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.

בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצידו של הלקוח. לפיכך תואם שירות לביתו, לבקשתו. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות במידה ונמצאות כאלה ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר סטרול עולה כי ביום 21.8.2012 טכנאי הגיע לכתובת המנוי בשעה 1845 לערך.

אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל מר סטרול בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתו הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

לאור האמור נרשם במנוי על שמו של מר סטרול זיכוי על סך 300 ₪, זאת בשל הגעת הטכנאי מעל 4 שעות מתחילת חלון הזמן אשר תואם מולו. אבקש להדגיש כי אין מקום לזיכוי מעבר לכך.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם

תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה