פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום שלא כדין לאחר בקשת ניתוק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/06/12 ביקשתי להתנתק מחברת יס, היות והחלטתי לעבור
להוט.זכותי ...שלחתי גם פקס כנגד.נאמר לי כי יתאמו תאריך לאסוף את הציוד משלא התקשרו ועבר כבר כמעט חודש התקשרתי שוב ואז נאמר לי כי אין שום הודעת התנתקות ואני עדיין מנויה של יס.מה שלא שמתי לב זה שהם עדיין כל חודש גבו ממני מחיר עבור שרות שלא קיבלתי מששמתי לב משהו כמו אמצע אוגוסט מכן התחילה מסכת טרטורים וטלפונים אין סופיים וביקשתי הסבר לגבי החשבונית נאמר לי שוב שאין שום הודעת ניתוק אוקיי שאלתי את עצמי מה עושים עכשיו שוב ביקשתי הפעם התחחננתי (יותר נכון בעלי התקשר)שינתקו אותי כבר . ושיפסיקו לחייב את החשבון כאמור עברתי מנציג אחד לאחר ואז נאמר יצאה כבר חשבונית אין מה לעשות חודש הבא יהיה זיכוי אל תדאגי מה שכן הייתי מטומטת שלא השכלתי לבטל את החיוב מכרטיס האשראי עכשיו אני רגועה דיברה איתי נציגה בכירה יהיה טוב . מגיע חודש ספטמבר שוב אני בודקת את כרטיס האשראי ושוב יש חיוב מיס ואז שוב טלפון נרגז מבקשת בתוקף די ושוב מעבירים אותי מאחד לשני ושוב יהייה טוב תקבלי זיכוי .ושוב עובר חודש ושוב אין זיכוי אבל הפתעה שוב יש חיוב ושוב אני תקשרת ושוב מעבירים אותי מאחד לשני הפעם אני מבקשת בתוקף להחזיר לי הכסף שנלקח ממנה במרמה ,לא רוצה להגיד בגניבה אבל לא להאמין נתנו לי תאריך לאיסוף הציוד 22/10 והבטחה כי בסוף אוקטובר ה30 אני אראה את הזיכוי בבנק.הגיע ה30/10 אני מתקשרת ומה אתם חושבים אין זיכוי ואין בטיח ושוב טלפון ושוב נציג ועוד נציג ועוד נציג ואז הבכירה ואז הנציגה הבכירה? אומרת לי היום או מחר תבדקי יהיה זיכוי הכוונה כסף בחשבון ומה אתם חושבים שום דבר חיכיתי עוד כמה ימים היום כבר ה4/11/12 ואין חיוב התקשרתי שוב ושוב אני כבר על סך פיצוץ ואז אומרים לי רק בדצמבר יהיה זיכוי .ומה שעוד הפליא אותי זה שהנציגה אומרת לי תראי בקשתם להתנתק ואבל בקשתם להמשיך ולצפות פה כבר לא יכולתי לבכות לצחוק או לפוצץ את הראש בקיר הנציגה אמרה לי לחכות היא הולכת לברר פה השיחה נתוקה חזרתי שוב ביקשתי אותה אותה נציגה נאמר לי שהיא תחזור אלי ואני עדיין מחכה שתחזור אלי עכשיו כבר 16:45 השיחה בינינו הייתה בסביבות 13:00 .ועכשיו אני מחכה לתגובה אמתית ולתשובה .כמו כן אני מבקשתי את זכותי לזיכוי מלא מיום שהפסקתם לתת לי שרות שזה 17/06כמו כן אבקש ריבית והצמדה ....
עוגמת נפש ועלבון וביזבוז זמן סוג הנזק :
תגובה מסמכות גבוהה וטיפול מהיר שאם לא כן אפנה לרשות אחרת פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 4.11.2012 בעניינה של גב' פרלה חייט.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' חייט ביום 22.10.2012 הגיע טכנאי לכתובת המנוי בין השעות 1400-1600 לאיסוף של ציוד הקצה. אבקש לציין כי המועד האחרון לחיוב הנו 14.8.2012. אדגיש כי לא אותרה כל פנייה מהלקוחה בחודשים יוני או יולי 2012 אלא רק באוגוסט 2012.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו הושלם התהליך לסיום ההתקשרות ונערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתה של גב' חייט לניתוק המנוי. אבקש לציין כי במסגרת הליך גמר החשבון ביום 7.11.2012 בוצע ביטול עסקה על סך 879.59 ש"ח לאמצעי התשלום המעודכן במנוי, להלן כרטיס אשראי מסוג ישרכארט המסתיים בספרות 3914.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה