פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול מוחלט בלקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אביטל ואני כותבת בשם אבא שלי נחום שאול ת"ז 50561232
אבא שלי לקוח מרוצה אך מעוניין להחליף ממרים אחרי המון שנים כלקוח לו זוכרת בדיוק תאריכם התקשרנו על מנת לנתק כי בהוט קיבלנו הצעה טובה יותר לפני כשבוע יצרתי קשר לקבוע ניתוק ענה לי נציג בשם חגי וזילזל בשיחה שלי לחלוטין הוסבר לו שהיה אצל אבי נציג של הוט ונתן לו הצעה הנציג דיבר בזילזול שאין דבר כזה שכנראה אנחנו עושים קומבינה זילזול מוחלט בבקשתי מספר פניה לשיחה שלי מולו טען שאין מספר פניה ואין דבר כזה. הנציג טען שבתאריך 2.10 יגיע לאבי משמר שטח ובתאריך 10.12 יגיעו לניתוק היום 23.11 אני יוצרת קשר עונה לי נציגה בשם מישל וטוענת שאין לאבי משמר שטח אלה רק ניתוק כי אנחנו מנסים לסחוט את החברה בשיחה מולה לו דיברה יפה והביאה אותי למצב שאני צריכה לפנות אליכם הוסבר שתואם לי 2.12 משמר היא עונה אני לו יודעת זה לו שרות זה זילזול תואם ניתוק בין השעות 17-19 ובפועל תיאמו לי 16-18 בלי ליידע לו היתה לי ברירה אלה לנתק את המשמר י אבי לו יכול משעה 16-18 והנציגה אמרה לי שרק 17.12 יש מקום פנוי בבקשה לדבר עם משהיא מעליה אמרה שאין אפשרות הוסבר לנציגה שאני מבקשת שתיצור עימי קשר ביום ראשון שאני יבדוק אם אבי יכול 17.12 אמרה אין דבר כזה שאני חוזרת תתקשרי את ביקשתי שהמנהלת שלה יבגניה תחזור אליי גם מסרה שאין דבר כזה שאני יתקשר ביום ראשון אם היא תהיה פנוי תדבר איתי אם לו אז יתאמו שיחה בבקשה לתאם עכשיו שיחה טוענת שאין אפשרות אבי מאוד היה מופתע מהשיחה ועכשיו ממש רוצה לנתק ולפרסם בעיתונות על הביזיון והזילזול שדיברו אליי ( הבת שלו ) אני לו צריכה לשלם על כול הטלפונים וזמניי ההמתנה בשביל לבדוק את השקרים שאומרים לי
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת שיגיע נציג לאבי הביתה לשימור שטח זאת כול בקשתי ככה לו שומרים על לקוחות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 23.11.2012 בעניינה של גב' אביטל חיים בנוגע למנוי על שמו של מר שאול נחום.

בהמשך לפנייתה אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל גב' חיים בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתה של גב' חיים הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

חשוב לי להבהיר כי הנושאים המועלים בפנייתה של גב' חיים נבדקו על ידינו באופן מעמיק ואוכל רק להבטיח לו כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.

אבקש לציין כי ביום 4.12.2012 שוחח נציג yes עם מר נחום ותואמה הגעת נציג שטח לכתובת המנוי ליום א', 9.12.2012 בין השעות 1700-1900.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה