|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות מחפיר |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לאחר שעברתי שבוע מאוד קשה של התקנת השירות של יס, לאחר שהגיעו 4 נציגים של התקנות\תשתיות, לאחר שנציג ההתקנה לקח לעצמו את כבל הHDMI של הממיר כי לנו כבר היה אחד בבית.
אחרי כל זה, הדבר שבאמת אני לא מצליח להשתחרר ממנו הוא הרמה של נציגי השירות של יס, מדובר בנציגים שמעבירים אותך מאחד לשני בשמות בדויים! משקרים! ושמים פס על הלקוחות.
למרות התוכן העדיף של החברה אני שוקל בכובד ראש להתנתק אחרי מעל 10 שנים כלקוח.
פשוט בושה שלא תאמן, לא ממליץ לאף אחד לעבור התקנה בדירה שאין בה תשתיות, תחסכו מעצמכם את כאב הראש
|
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
לאור פנייתו של מר שכטר ביום 2.12.2012 שוחחה נציגת פניות ציבור עם גב' שכטר אשר טיפלה בפנייתה ובוצע לה מחווה לאור ההתנהלות שלטענתה חוותה
בברכה ,
yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|