חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 25.11.2012 בעניינו של מר צבי כהן.
צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיאר מר כהן במכתבו ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתו.
אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינו של מר כהן על מנת שיוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.
בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדו של מר כהן. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות במידה ונמצאות כאלה ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.
תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.
בהמשך לפנייתו של מר כהן ומבדיקה ברשומות המנוי על שמו נמצא כי ביום 25.11.2012 שוחח נציגנו עם גב' כהן בנוגע לתקלות צפייה והסביר לה כי הן קשורות להגדרות הטלויזיה שלה ואין קשר לyes. בנוסף לכך אם מר כהן חווה תקלות צפייה נוספות יש באפשרותו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של yes ותתואם הגעת טכנאי למועד המתאים לו.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|