יס |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
אני שמחה על בחירתו של מר גורן בחברתנו ומברכת על הצטרפותו למשפחת yes.
ראשית, אבקש לציין כי yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. על כן, אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות, כפי שעולה ממכתבו באשר לאי הגעת נציגינו לביצוע ההתקנה הראשונית .
באשר לנושא פיצוי על פי חוק בגין אי הגעת טכנאי או איחור בהגעת טכנאי לביצוע התקנה ראשונית וחיבור לקוח לשירותינו, בהתאם לסעיף 18אד1 לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, למרות העולה מפנייתך, מציין החוק כאמור, "ב השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן א2 עד 4, לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן א, ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."
לאור האמור לא נמצא כי בחוק מוזכר עניין ביצוע התקנה בבית לקוח, החוק מתייחס למתן שרות טכני ותחזוקת שירותים בלבד.
למרות האמור לעיל באופן חריג יבוצע זיכוי חד פעמי בסך 129 ₪ על כל אחת מהפעמים בסך 387 ש,ח בגין המתנת סרק .
בברכה,
YES |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|