פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחה שיקרית של נציג מכירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מוצקין 5/10 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
אנו פונים אליכם בדרך זו כי לדבר בטלפון כבר אין טעם.
נרשמנו אליכם כמנויים בערך באוגוסט דרך נציג מכירות פרונטאלי.
אחד הדברים ששכנע אותנו לעבור אליכם מHOT הוא כי הנציג הציע לילה זוגי במלון באילת, מתנה בשווי של 500 ש"ח, הוא הוסיף ואמר שגם הוא קיבל אחת כזו והוא אף ניצל אותה עם חברתו. החלטנו להצטרף אליכם ויצרנו איתו קשר טלפונית מאוחר יותר באותו יום, הוא שלח לנו טפסים בפקס לחתימה ותיאם טכנאי.
מכיוון שהיינו עסוקים בהכנות לחתונה שלנו וגם מעבר דירה לא פנינו אליכם מיד לקבל את ההטבה שמגיעה לנו, אלא החלטנו שאנחנו רוצים ליהנות ממנה כמה חודשים מאוחר יותר ואז פנינו לשירות לקוחות שלכם. נציג נחמד, שלצערי לא רשמנו את שמו, בירר את העניין ואמר שדיבר עם הנציג שמכר לנו את העסקה וזה טען כי השובר ניתן לנו, כאשר כמובן זהו שקר מוחלט. לאחר מכן פנינו פעמים רבות, יותר מאשר מצויין במכתב זה, למוקד שלכם על מנת לברר מה סטטוס הפנייה שלנו ונמצא כי אף נציג לא יודע לטפל בזה. מאיזושהי סיבה מוזרה הפנו אותנו הנציגים ל"בזק בינלאומי", כאשר לנו אין שום קשר אליהם בכלל!!! בכל מקרה ביקשנו לדבר עם נציג בכיר ואז ניהלנו את השיחה עם בכירה בשם זוהר. זוהר הייתה מאוד קצרת סבלנות ובעקיפין קראה לנו שקרנים בטענה שאין כזו הטבה ושוב הפנתה אותנו לבזבנ"ל. אציין, כי כאשר דיברנו עם הסוכן מכירות במתחם חצי חינם שבסיירים בחולון הוא עמד מול דוכן של "יס", לבש חולצה של "יס" וכמובן החתים אותנו על טפסים של "יס". בזק בינלאומי הוזכרה אף לא פעם אחת בשיחה שלנו איתו. זוהר ניסתה להתחמק מזה ומבדיקת העניין בכל הדרכם האפשריות ואף, כפיצוי, הציעה לנו הטבה של 3 סרטים (הצעה מגוחכת....). בשיחה שלנו איתה היא זלזלה בדברינו והעלתה טונים בדיבור ללא שום סיבה והצדקה. לבסוף לאחר בקשות רבות מאוד השתכנעה זוהר לבדוק את העניין לעומק, לשמוע שיחות מוקלטות ולדבר עם הנציג שמכר לנו את החבילה.
זוהר חזרה אלינו בערך אחרי שבוע עם אותה הטענה שלא קיימת כזו הטבה ב"יס", וזאת לאחר שביררה מול מנהל צוות נציגי מכירות פרונטליים וכמובן לא סיפקה שום פיתרון ריאלי.
הפרשה מבחינתה הסתיימה, וכאשר ביקשנו להתנתק, באה זוהר ואיימה בתשלום דמי יציאה עקב אי עמידה בהתחייבות!!!
אנו דורשים שהצדק יעשה!! ברצוננו לקבל את מה שמגיע לנו ואם לא, ברצוננו להתנתק ולא לשלם שום קנס ולא להיות יותר לקוחות של חברה שמשקרת ללקוחות שלה, לא עומדת בהתחייבות וגם דורשת תשלום קנס.
נמאס לנו להתעסק בנושא זה ואנו דורשים שהדבר יטופל במהירות וביסודיות .
עוגמת נפש סוג הנזק :
או שתתנו לנו את מה שמגיע לנו ותטפלו בנציג או שתנתק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
חברת yes פועלת באופן מתמיד למען שיפור השירות ואיכותו על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה. אבקש להביע את התנצלותי על השתלשלות המקרה. תגובה:
תוכן פנייתך,הועבר לידיעת המנהלים האחראים על הנציג, על מנת לדאוג שמקרים אלו לא ישנו עוד בחברת yes. הנושא יטופל באופן אישי ע"י מנהלו הישיר של נציג המכירה.



לאחר שהובהר על ידי מר אורן טוויג, כי הובטח לו ע"י נציגנו שיקבל כהטבה לילה זוגי במלון באילת עם הצטרפותו לשידורי החברה, אציין, כי זוהי פעולה שאין נציג המכירות רשאי ו/או מוסמך לעשותה, והחברה מתנערת מכל וכל מהתנהגות זו, שאינה ראויה לסטנדרטים שהציבה לעצמה לייצוג כלפי לקוחותיה.

עוד יודגש, כי נציגי החברה מתודרכים מפורשות ליידע ולהחתים את המצטרפים החדשים לשידורי החברה, על כל התנאים וההתחייבויות ההדדיות במסגרת ההתקשרות עמה. עם זאת, ברי כי אין ביכולתה של החברה ללוות ולפקח באופן שוטף על הנציגים פן יחרגו מהרשאתם.

לאור הדברים שהועלו בפנייתו של מר טוייג ועל מנת להטיב עמו הוחלט ע"י חברתנו כי ישלח לביתו שובר סוף שבוע בבית מלון.

אנו מתנצלים בפני מר טוייג על השתלשלות המקרה. בברכה חברת yes

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה