|
|
|
|
|
|
החלפת שלט |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני כבר 7 שנים צופה ב יס . והיום זו הפעם הראשונה שביקשתי להחליף שלט בעקבות בלאי. אחרי 7 שנים, אפשר להבין... ענתה לי נציגת שירות בזלזול והסבירה שזה כרוך באגרה של 48 ש"ח ואפילו מנהל לא יעזור לי ...
פשוט חוצפה!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
לתת לי שלט חדש ללא עלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
בהתאם לרשומות המנוי לקוח פנה לאתר החסרה בפנייה זהה ופנייתו טופלה לשביעות רצונו.
בברכה ,
yes |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|