פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי חצוף עם שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי ניר, מנוי 11 שנים בYES, לפני כשבועיים יצרתי קשר עם יס על מנת לשנות את מסלול הטלוויזיה שלי וגם לבצע שידרוג ממיר.
נקבע לי טכנאי 10 ימים לאחר סיום השיחה עם הנציג, בתאריך 12\11\28 , בין השעות 2 ל 4 בצהריים.
בתאריך ה12\11\28 בשעה 14:38 התקשר אליי הטכנאי (שלמיטב זכרוני עונה לשם אלעד) ואמר לי "אני 2-3 דקות אצלך" אמרתי לו שהובטח לי התראה של 20 דקות מראש בכדי שאוכל להגיע לביתי ואז אמר "אין דבר כזה, אני מחכה רק רבע שעה, אז חבל לך על הזמן, יש לך רבע שעה זוז!" כאילו אני חייל שלו.
בכדי למנוע איחור שלי מעבר ל15 דקות ש"הקציב" לי הטכנאי התקשרתי לאבי ,מיכאל , כדי שיקבל את הטכנאי עד שאני אגיע למקום.
בהגעתו התקשר אליי ואמר לי שהוא פגש את הטכנאי ושאל מה עכשיו צריך לעשות, אבא שלי העביר את המכשיר שלו למצב של ספיקר כדי שהטכנאי יוכל גם לשמוע מה צריך לעשות, הטכנאי ניגש אל הטלפון ואמרתי לו שהוא לא היה צריך לדבר אליי ככה בטלפון ולהציב לי אולטימטומים בתקיפות כאילו אני עובד אצלו, הטכנאי התעצבן ואמר "אתה לא תחנך אותי" אמרתי לו תרגע ואל תצעק עליי והוא ענה לי "תזהר לפני שאני אשאיר אותך בלי ממיר", שאלתי אותו אם הוא מאיים עליי והוא לקח את הדברים שלו ויצא מהבית.
בזמן הזה אבא שלי ניסה לדבר איתו ולהגיד לו שלא יתנהג כמו ילד קטן ויבצע את ההתקנה, הטכנאי לא הגיב והמשיך ללכת, אבא שלי אמר לו "אתה מייצג חברה, חבל שאנחנו נתנתק מYES בגללך" והטכנאי השיב לו "תעזבו את YES ותעשו מה שאתם רוצים"
אני, בתור אחד שעבד קרוב ל6 שנים בעבודה דומה ובשירות לקוחות בעסקים ובבתים פרטיים, לא נתקלתי בהתנהגות כזו של טכנאי שעובד בחברה גדולה כמו YES, דיברנו גם אני וגם אבא שלי עם השירות לקוחות והעבירו אותנו לנציגים בכירים יותר שהיו בשוק מהתנהגות הטכנאי וממה שהתרחש בבית.
בעקבות זאת אבי, שמרגיש פגוע מאוד מיחס הטכנאי כלפיו במהלך השהות בבית ואני שהופתעתי מהדרך שבא טכנאי מדבר אל לקוח בטלפון.
מעוניינים לסיים את ההתקשרות עם YES לאחר 11 שנים של שירות טוב שנגמר בצורה לא מתקבלת על הדעת.
הפתרון היחידי של חברת יס הינו קביעת מועד התקנה חדש וכמובן שהם עדיין לא מוכנים לוותר על דמי ההתקנה.
והפיצוי אותו הסכימו לתת הוא 10 סרטים.
שאחרי חוויה כזאת נשמע כמו בזיון אחד גדול
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

ראשית ברצוני להודות למר עדני על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותייו.

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן.

אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה לך מנציגנו , תוכן פנייתך הועבר לטיפולם האישי של מנהליו.

נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר.

אוכל להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.

פנייתו של מר עדני טופלה טלפונית מול נציגנו ביום 2.12.2012

בברכה ,

yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה