פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התרדה טלפונית נושא התלונה:
קפלן סמואל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי התקשרתי לחברה לקבל מידע אל חיבור , אבל בסוף להתחברתי.
מאז הפלפון שלי לא מפסיק לצלצל , בערך פעמיים בחודש. כל בקשות שלי למחוק את מספר פלאפון מהרשים לא נענו.
זאת בקשה אחרונה לפני הגשה תלונה אל התרדה טלפונית למשטרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא לתקשר אלי יותר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו בעניין פנייתו של מר סמואל קפלן מיום 26.3.2006. תגובה:
בנושא טענת מר קפלן לפניות יזומות מחברתנו , במטרה לצרפו לשירותנו, אצין כי חברתנו נוהגת ככל חברה בצעדים שיווקים שונים במטרה לגייס לקוחות חדשים ולהגדיל את מעגל לקוחותיה הקיימים. כחלק מצעדים אלו יוצרת חברתנו לעיתים קשר עם לקוחות עבר ומציעה להם מגוון מבצעים להצטרפותם.


בהמשך לפניית מר קפלן הוכנסה הוראה ברשומת מערכת החברה שלא ליצור עמו קשר על מנת לכבד את בקשתו וכן נמחקו הטלפונים המעודכנים ברשומות המערכת.



לאור האמור לעיל, אנו מתנצלים בשנית על האמור במכתבו של מר קפלן.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה