פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול ומכופל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:

שלום וברכה
לפני שבועיים בערך הצטרפתי ליס,
כמובן שאחרי שהיה אצלי טכנאי פעמיים (כי את ההתקנה הראשונה לא עשו כמו שצריך)
אבל שטויות טעויות אנוש זה משהו שיכול לקרות אני לא קטנוני
אבל אחרי 11 ימים של שירות ממכם אני מקבל לתדהמתי חשבון מנופח על סך 472 ₪
כמובן שהופתעתי ומיד פניתי לשירות לקוחות , משם כמו שאתם מנחשים נזרקתי לשימור
לקוחות.
הגעתי לנציג בשם אופק מצוות שי שאמר שיבדוק ויחזור אליי, מיותר לציין שהוא לא חזר
בכל אופן כל מה שאני רוצה זה שלא תיקחו לי כסף שלא הייתם אמורים לקחת
איתי סגר נציג שלכם בחור בשם מושיקו (מס נייד שלו 0526161621)
שאני לא משלם על התקנה מכיוון הבאתי לו שתי "גיוסים" לדבריו.
אותי ועוד לקוח אבא שלי.
כמובן שגם בפרטי המבצע הוא לא דייק לאחר בדיקה שלי עם שירות הלקוחות שלכם
ואז הועברתי לקשרי לקוחות כמובן שאחרי בירור ראו שאני צודק ונציגה נחמדה שלכם בשם
אפרת סידרה לי את הנושא ודאגה שאני ישלם כל חודש כמו שהובטח לי.
בנוסף היא אמרה על מנת שלא יפגע לי ההתקנה חינם היא עושה את זה עם הפעלה
עתידית של החבילה
נאמר לי שאני לא ישלם על התקנה ובפועל חויבתי בסכומים אסטרונומים.
אני דורש החזר מידי של הכסף שנלקח ממני ואני דורש את זה לפני שזה ירד לי בכרטיס אשראי ויתפוס לי את המסגרת.
בנוסף אני דורש פיצוי
בתודה, עוד לקוח שלא מרוצה.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

בהתאם לבדיקה ברשומות המנוי פנייתו של מר גורן טופלה.

כמו כן ביום 16.12.2012 יבוצע החזר לאמצעי תשלום המעודכן ברשומותנו

בברכה

חברת YES
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה