פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה טוענת כי לא החזרתי ציוד נושא התלונה:
לב שרית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
החזרתי בפירוש שלושה ממירים בפברואר 2012 ועד היום מטרידים אותי ומתקשרים אלי וטוענים כי לא החזרתי את שלושת הממירים החוצפה שלהם עוברת כל גבול
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 9.12.2012 בעניינה של גב' שרית לב.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' לב ביום 21.2.2012 הגיע טכנאי לכתובת המנוי לאיסוף של ציוד הקצה בין השעות 1000-1200.

אבקש לציין כי על פי רשומות המערכת עולה כי אין כל חוב אשר נותר כלפי חברת yes בעת הזו. אדגיש כי החיוב מחודש יולי 2012 נובע בגין החזר עלות הטבה עקב ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות למבצע. אבקש להדגיש כי כל ציוד הקצה הוחזר לידי yes והמנוי על שמה של גב' לב הינו מנותק.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,

חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה