פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב למרות הודעה על התנתקות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.2.06 התקשרה אימי לשרות הלקוחות של חברת YES והודיעה להם כי בתאריך 10.2.06 היא מתחברת לחברת HOT ולכן ברצונה לסיים את שנת ההתקשרות שלה עם החברה ביום הזה.
למרות זאת אימי נדהמה לגלות בדף פירוט החיובים החודשי בסוף חודש פברואר כי חברת YES חייבו את חשבונה בחודש מלא.
בשיחות טלפון שקיימנו איתם הם מאשרים את בקשתה של אימי ברישומי השיחות של החברה אך מצד שני מסרבים להחזיר את הכסף בטענה שחברת HOT לא העבירה להם את טפסי ההתנתקות כנדרש.
למרות שניסיתי להסביר לנציג YES בשם מוטי בשיחתי עימו היום כי איננו יכולים
להיות אחראים על מעשיהם של אחרים(חברת HOT) ולכן במקביל לחתימה על הטפסים בפני נציג חברת HOT אימי דאגה להתקשר לחברת YES ולהודיע להם על בקשת הניתוק.
למרות כל זאת אמר לי הנציג כי אין בכונת החברה להחזיר לאימי את הכסף שנגבה
ממנה שלא בצדק והם מפנים אותנו לחברת HOT.
אני חושב שזאת חוצפה שאין כמותה ונצול לרעה של היכולת לגבות כסף מאנשים ללא רשותם ובלא ידיעתם.
כספי סוג הנזק :
מבקשים לקבל את החלק היחסי 2/3 של התשלום החודשי של פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. על כן, אבקש להתנצל על אי הנעימות באם נגרמה למר פיבאן גוסטאבו, עקב השתלשלות המקרה. תגובה:
מבדיקה ברשומות מנוייו של מר פיבאן גוסטאבו עולה כי ביום ה- 8.2.06 התקבלה לראשונה בקשתו לסיום התקשרותו מול חברת yes . בהתאם לנהלי החברה לבקשת הלקוח מורדים מוצרי הצפייה תוך 2 ימי עבודה מיום הבקשה, כמו כן במועד זה, נציג החברה מתאם מול הלקוח מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו. בהתאם לכך נקבע למולו מועד לאיסוף ציוד הקצה מכתובת מנוייך.

בהתאם למידע שבידנו, לצערנו, בקשת הניתוק לא הועברה לגורמים הרלוונטים בחברה במועד האמור.

כמו כן ביום ה-15.3.06פנה אלינו המנוי בשנית בנושא ונקבע למולו מועד לאיסוף ציוד הקצה מכתובת מנוייו. בהתאם למתועד ברשומות המערכת, סרב המנוי לאיסוף ציוד הקצה מביתו וזאת בהפרה מוחלטת של הסכם ההתקשרות של החברה עם לקוחותיה.אציין כי כל עוד לא נאסף ציוד הקצה, לא תמה ההתקשרות בין הלקוח לבין חברתנו וכן לא מבוצע תהליך גמר החשבון במנוי.

לתיאום מועד חדש להגעת טכנאי לאיסוף הציוד, מר פיבאן גוסטאבו מוזמן לפנות אל מוקד שירות הלקוחות בחברה.

בהמשך לאמור לעיל, הוחלט על ידי חברתנו כי יבוצע זיכוי כספי לחשבון המנוי בגין חיוב יחסי של דמי המנוי מיום ה- 10.2.06 (כיומיים לאחר בקשת הניתוק) ועד ליום ה- 19.3.06(יום הסרת הצפייה בפועל). הזיכוי הכספי האמור יבוצע במהלך חודש אפריל 2006.

אנו מתנצלים על השתלשלות המקרה, אנו מקווים כי בעתיד ישוב מר פיבאן גוסטאבו להימנות עם קהל לקוחותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה