חברת yes |
שם ותפקיד: |
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. על כן, אבקש להתנצל על אי הנעימות באם נגרמה למר פיבאן גוסטאבו, עקב השתלשלות המקרה. |
תגובה: |
מבדיקה ברשומות מנוייו של מר פיבאן גוסטאבו עולה כי ביום ה- 8.2.06 התקבלה לראשונה בקשתו לסיום התקשרותו מול חברת yes . בהתאם לנהלי החברה לבקשת הלקוח מורדים מוצרי הצפייה תוך 2 ימי עבודה מיום הבקשה, כמו כן במועד זה, נציג החברה מתאם מול הלקוח מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתו. בהתאם לכך נקבע למולו מועד לאיסוף ציוד הקצה מכתובת מנוייך.
בהתאם למידע שבידנו, לצערנו, בקשת הניתוק לא הועברה לגורמים הרלוונטים בחברה במועד האמור.
כמו כן ביום ה-15.3.06פנה אלינו המנוי בשנית בנושא ונקבע למולו מועד לאיסוף ציוד הקצה מכתובת מנוייו. בהתאם למתועד ברשומות המערכת, סרב המנוי לאיסוף ציוד הקצה מביתו וזאת בהפרה מוחלטת של הסכם ההתקשרות של החברה עם לקוחותיה.אציין כי כל עוד לא נאסף ציוד הקצה, לא תמה ההתקשרות בין הלקוח לבין חברתנו וכן לא מבוצע תהליך גמר החשבון במנוי.
לתיאום מועד חדש להגעת טכנאי לאיסוף הציוד, מר פיבאן גוסטאבו מוזמן לפנות אל מוקד שירות הלקוחות בחברה.
בהמשך לאמור לעיל, הוחלט על ידי חברתנו כי יבוצע זיכוי כספי לחשבון המנוי בגין חיוב יחסי של דמי המנוי מיום ה- 10.2.06 (כיומיים לאחר בקשת הניתוק) ועד ליום ה- 19.3.06(יום הסרת הצפייה בפועל). הזיכוי הכספי האמור יבוצע במהלך חודש אפריל 2006.
אנו מתנצלים על השתלשלות המקרה, אנו מקווים כי בעתיד ישוב מר פיבאן גוסטאבו להימנות עם קהל לקוחותינו.
|
פתרון: |
|
|