|
|
|
|
|
|
חיוב תשלום בעבור ממיר שהוחזר לאחר סיום החוזה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במשך כ 10 שנים הייתי מנוי של חברת YES והיו ברשותי 4 ממירים ל 4 טלוויזיות בדירתי הקודמת .
בתאריך 16.7.2012 עברתי דירה לדירה שכורה .
במסגרת זו בקשתי העברת מנוי מחברת YES לדירה השכורה שם היו לי 3 חדרים ו 3 טלוויזיות .
בתאריך הנקוב הגיע טכנאי וביצע את ההתקנה ל 3 נקודות וביקש לקבל את הממיר הרביעי .
שאלתי אותו האם הוא צריך להשאיר לי קבלה על החזרה של הממיר הרביעי ותשובתו הייתה כי הוא מחתים אותי על חוזה חדש
והחוזה החדש מכיל 3 ממרים . – שוכנעתי (החוזה החדש נמצא במסמכים המצורפים כאן ) במסגרת זו של החוזה הטכנאי רשם רק
מספרים סידוריים של היחידות .
כשבוע אחרי כן נאלצתי מסיבות אחרות לבטל את המנוי ואכן החברה נענתה ועברתי לחברה אחרת.
שבועיים לאחר מכן הגיע נציג של החברה לאסוף את הציוד – בזמן זה הייתי בחו"ל במסגרת עבודתי ואשתי העבירה לו את הציוד .
אולם טכנאי YES שאסף את הציוד הגיע עם החוזה הישן המכיל 4 ממירים – בגלל הקרבה להתקנה החדשה כנראה לא עודכן הטכנאי כי החזרתי את הממיר הרביעי .
הטכנאי קבל את כל הציוד כולל 3 ממרים כאשר הוא החתים את אשתי (מחוסר ידעה שלה ) שחסר מממיר אחד כלומר הייתי צריך להחזיר 4 ממירים אל אף שהחזרתי את הממיר
הרביעי בהתקנה החדשה.
החברה חייבה אותי ב 920 שח לערך בעבור הממיר.
אל אף הבקשות החוזרות שלי מן החברה הם משכו את הטיפול במשך מספר חודשים ולא רוצים לזכות אוי בחיוב של ממיר שהחזרתי .
מבקש לזכות אותי בחיוב
בברכה
דוד וינבוים
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
בהתאם לבדיקה ברשומות המנוי ולשיחות טלפוניות מול מר ויבוים נמצא כי הנו חתום על חוסר ממיר וכי היה עליו להחזיר 4 ממירים .
לצערי אין מקום לזיכוי
בברכה ,
חברת YES |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|