פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: פיטוריי, התנהלות רשעית, שקרית, מעליבה וחסרת מוסר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
נשר, חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית, אדגיש מספר דברים. אני ומשפחתי היינו מוכים בצורה חמורה מאוד ע"י אבא שלי. כשאחותי ואני גדלנו (13 ו-15) הייתה התדרדרות קשה מאוד במצב משפחתנו, בסופה אבא שלי גרם למותו. חיי הקשים, בעיות המשפחה המרובות לאורך חיי, גרמו לי, באופן כללי, להיות ליותר ביישן ורגיש מאנשים אחרים.
ביום 28.11.12, התחלתי קורס עיוני/מקצועי בחברת די.בי.אס שירותיי לווין (1998) בע"מ, קורס מענה טלפוני – טכנולוגי.
שיעורים ראשונים, מורגש סוג של אנטי כלפי התלמיד השקט, זה שלא מעשן ולא יושב עם כולם בהפסקות (אני). מהרגעים הראשונים, המדריך שי היה עד לקללות כלפיי מצד האנשים, חיקויים (בהם הוא גם צחק), בדיחות על משפחתי (אבי, סבי, סבתי, דודי נפטרו). נעשו ניסיונות בוטים מאוד להשתיק אותי, לא לאפשר לי לשאול שאלות (כמו תלמיד רגיל) וניסיונות לצחוק על הרצינות שלי.
נעשתה שיחה עם המדריך, שי, לגבי הנושא. בשיחה התרגשתי ובכיתי המון, סיפרתי לו על אבי, משפחתי, שמחתי לגלות שיש אוזן קשובה. סיפרתי לו על הקשיים שלי עם חלק מהתלמידים. לקראת סוף השיחה שי כמעט נרדם מולי, בדיעבד שכח את הדיחה, הוא יצא בדעה שאני מתנשא. (אני סקרן לדעת האם הוא משקר, או שמא שניסיון החיים שלו הוביל אותו לכך)
סביבת עבודה, איחורי האנשים, זלזול ופגיעה מילולית אישית נעשו לדרך קבע במהלך הקורס. כל ניסיונותיי להתמודד כשלו. ללא כל ניסיון של בעלי התפקידים (מנהלים, מדריכים) לעזור/ לסייע/ להתעניין/ להקשיב, בשום שלב. יכולותיי המקצועיות ירדו, בנוסף שקעתי בחוסר ביטחון ודיכאון.
ביום 16.12.12, בוצעה עמי שיחת "תיאום ציפיות" עם מנהלת (עדי), הוסבר לי שנכשלתי במבחן (נכשל- פחות מ80% הצלחה). ידעתי שיכולותיי נפגעים מחוסר היכולת שלי להתמודד עם ה"אנשים הרעים". בשיחה זו פרצתי, שוב, בבכי. הסברתי שוב את המצב הקשה שאני נמצא בו עם אנשי הקורס. להפתעתי, המנהלת לא הכירה את הסיפור בכלל. היה נראה שאין בליבה סבלנות לרגשות, היא התחילה לנזוף בי: "אתה מתדרדר בגלל כולם? גם מנהל המוקד יכול לגרום לך להתדרדר אחריו?" (אחרי שבועיים בקורס, אני אחראי על רצינות מנהל המוקד). לבסוף, המנהלת הרגישה לא בנוח עם כך שאני בוכה, היא הפסיקה את השיחה. נקבע שעל אף שאני חולה, אבחן מחר, מבחן מועד ב', שיקבע את המשך עבודתי ונדרשתי לצאת.
בבוקר המבחן, 17.12.12, בעוד אנשי הקורס מחסירים ימים, על אף הקאות בבוקר, בבית, נלחמתי והגעתי לעבודה. באותו בוקר הקאתי במהלך כמה דקות בשירותים (תלמיד מוחמד ראה אותי), נדרש ממני לשתות תה ולהישאר למבחן (!). צינון, דלקת גרון ורגישות באזור החזה, הגיעו לפסגת ההשפעה ביום זה, התעקשות להדליק מזגן ולהקפיא את החדר, על אף שיורד גשם בחוץ, רק החמירה על מצבי. בנוסף, כמות הכדורים שצרכתי טשטשו אותי לגמרי. הוסבר לי בקרירות "לא נחכה אפילו יום אחד עם המבחן, תעשה אותו היום" (!). בדיעבד נכשלתי במבחן זה ונקבעו פיטוריי.
ניתן לי מכתב, המפרט את המאורעות. המכתב היה מלא בתוכן עם רמיזה מזלזלת:
מכתב קר, תאריכים לא מדויקים, התקשרו אליי בימים אחרים ובזמנים אחרים ושאלו היכן אני. שאלו אותי "למתי כתוב במכתב?". כשהגעתי, טענו שהפגישה בשעה מאוחרת יותר, הופתעו מהזמנים שנכתבו במכתב.
המהלך עבודתי בחברת YES, הופעלו עליי לחצים להתנתק מהטריפל של HOT, לחתום על מבצע עובדים YES. הונחו סדנאות בנושא, הגיעו פקידות ודאגו למסמכים, כל זה בלחץ היממה. המדריך שי נשאל והבהיר: "שנים אחרי הפסקת עבודתכם בחברה, כשתהיו זקנים, עדיין תיהנו מהטבה זו". כאמור, שקר (!). כעת, פחות משבועיים הנני לקוח של YES ודורשים ממני לבטל את המבצע, התנהלות מסתורית, שקרית, מטעה ומעליבה. כעת, שוב, אני צריך לבדוק ולחפש חברת טלוויזיה ואינטרנט אחרת. זה כאמור שקר, טרטור ורשעות ביוזמתכם, רצונכם ומלוא אחריותכם.
ביום חמישי, 20.12.12, בשעות הבוקר, מנהלת ומדריך (עדי ושי) ניהלו איתי שיחה, שתוצאותיה היו פרי תכנונם של מספר אנשים בעלי יכולת אכזרית לנתק רגש. אותם אנשים קשרו קשר לפגוע בי ולדאוג לפיטוריי. כפי שזאבים המריחים דם, מתנהגים בטבע, כך אותם אנשים ראו את חולשתי, את רגעי השבר שלי ולא הרפו לרגע.
חוסר הרצון של המנהלים להגיש עזרה לחלש הוא רעיון עם השפעות הרסניות על חברה כלכלית בפרט ועל בני האדם בכלל, כשלוקחים בחשבון את האופי מנותק הרגשית מהמציאות, תאוותם לבונוסים וחוסר המוסריות כלפי האדם – אני מקבל תחושה שאנו עלולים לחזור אחורה, לתקופות קשות יותר.
צר לי, חברת די.בי.אס שירותי לווין (YES), בחרה במנהלים ומדריכים לא נכונים, גישתם אכזרית ופוגעת. קיים ניחוח קל של גזענות בנימת קולם, או שמא זוהי רק גאוותם ושמחתם בפגיעה בחלשים.
בנוסף, צר לי לגלות על אופי החברה בדרך אכזרית זו. מדינתנו הדמוקרטית תאפשר לי להביע את סלידתי, מתקופתי אצלכם, בפומבי.
• כאזרח, מאמין באל, אוהב ישראל ושומר חוק, אוכל רק לבקש שהאל יעניק מכוחו לחברת די.בי.אס, לקחת אחריות, כבני אדם עם כבוד ומוסריות אחד כלפי השני, לתקן את מגרעותיכם, לטאטא את הרוע ממשרדי החברה. בתקווה לשוב לאיכות שאפיינה אתכם בעבר.

העתקים: פניות הציבור ,משרד התקשורת ,אתר תלונה, עמוד הפייסבוק הראשי של יס, אגודת הסטודנטים טכניון, אגודת הסטודנטים אוניברסיטת חיפה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנהלות משפטית פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
הלקוח פנה באופן אישי לחברה ונמצא בטיפול מחלקת משאבי אנוש. תגובה:
כנ"ל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה