פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי לאחר 9 חודשי ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר 9 חודשים שאנחנו לא מחוברים לחברת YES,והשבוע קיבלנו במפתיע חיוב בסך 284 ש"ח .שילמנו כבר קנס על עזיבה בעבר ואת כל התשלומים שהיינו חייבים להם וזאת פשוט חוצפה שהם מחייבים את האשראי ללא בקשה רק בגלל שבעבר היינו לקוחות שלהם! החוזה שלנו נגמר מזמן (כאמור באפריל 2012) ולא נראה לי שזה חוקי אפילו לחייב כך אשראי של מישהו שאפילו לא לקוח! אנחנו דורשים שיזכו אותנו על החיוב עוד החודש ואני לא מתכוונת לחכות אפילו 3 דקות בטלפון על הטעויות שלהם.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

בהתאם לרשומות המנוי ביום 27.12.2012 שוחחה גב' כהן טלפונית עם נציגנו , בשיחה זו פנייתה טופלה וסוכם על עדכון מבצע חדש ומוזל לשביעות רצונה.

בברכה ,

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה