פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ומזלזל מצד חברת יס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ש"זר כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכם
לפני כחודש שבק אחד הממירים אצלנו בבית , יצרנו קשר אם חברת יס ולאחר מספר ימים הגיע טכנאי בדק את הממיר אבר שהוא לט תקין והחליף אותו .. מאד נחמד רק שאת הממיר הטכנאי השאיר לנו בסלון ולא התקין אותו ויתרה מזאת הוא הביא ממיר לא מתאים - הממיר המקולקל היה אם יציאה לעינית לחדר נוסף והממיר החדש לא היה כזה.
התקשרנו עוד פעם וביקשנו טכנאי ולאחר מספר ימים הגיע הטכנאי בדק את הנושא הביא ממיר חדש מתאים הפעם לשם שינוי והתקין אותו , אלה שמאז התחילו כל הצרות מאז באותו ערב הופיע לנו על המסך שקופית של תקלה זמנית מספר 30 .
מה לא עשינו היו אצלנו מספר טכנאים /קבעו איתנו ואיחרו חלקם לא הגיעו בכלל אלה שהגיעו ניסו לסדר את הבעיה ושום כלום לא זז. בקיצור גם עכשיו ברגע זה אין לנו שידורים .
כל פעם מספרים לנו סיפור אחר התקלה היא אזורית , לאחר מכן תקלה בכל הרחוב , אחרי זה יש בעיה בצלחת והיא בעיה ידועה בקיצור סתם סיפורים.
וכל הזמן הזה השכנים מימין ומשמאל רואים יס ללא בעיה
אז מה אני אמור לעשות לפני יומים התקשר אלי בחור מפניות הצעבור ביס ואמר לי כי הנושא בטיפול והבעיה תיפתר בקרוב ... מצחיק מאד ממש נחמד בוא נראה אם אני אגיד לחברת יס שאני אשלם להם בקרוב .. או אבטל את הוראת הקבע .. כל עורכי הדין שלהם ימצצו לי את הדם בדיוק כמו השרות שלהם שמתיש והורס את הבריאות .
מבקש אם תוכלו לעזור לי ובטח לעוד רבים כמוני שפשוט נמאס להם משתי חברות שתופסות את כל המדינה ב.... ם.
אני כמו שאמרתי בעל משפחה 5 נפשות שכוללת ילדה בת שנתים וחצי שאוהבת לראות טלוויזיה ויש לה ערוץ שאני משלם עליו כסף כל חודש וצר לי אנחנו לא רואים טלוויזיה כבר חודש כמעט .
ממתין לעזרתכם
תודה
שלום
0528755455

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינם של שלום ומיכל בן חמו.

צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארת במכתבו מר בן חמו ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתו.

בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדו של מר בן חמו. לפיכך תואם שירות לביתו של הלקוח, לבקשתו. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות במידה ונמצאות כאלה ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.

מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 6.1.2013 מנהל האזור הטכני וטכנאי הגיעו לכתובת המנוי על שמה של גב' מיכל בן חמו בנוגע לתקלות צפייה והתקלות טופלו.

לאור האמור שוחח מר גיא, נציג yes, עם מר בן חמו וסוכם עימו להמשיך ולעקוב אחרי הנושא על מנת לוודא שתקלות הצפייה לא יחזרו על עצמם. בנוסף לכך נרשם זיכוי במנוי על שמה של גב' בן חמו בגין תקלות הצפייה מיום 1.11.2012 ועד למועד הגעת המנהל הטכני ביום 6.1.2013.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה