פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח נושא התלונה:
יונה יובל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני הייתי מנוי בחברת יס מאז היווסדה כ15 שנים . בתאריך 10 לחודש דצמבר היה יום עם מזג אויר סוער וביום זה לא הייתה קליטה של שדורי הטלויזיה בכלל הנחתי שזה בגלל מזג האוויר ץ ומחרת חזרתי אחהצ לביתי וראיתי שיש בעייה עם השידור לא רואים כלום. התקשרתי והם הזמינו לי טכנאי למחרת, הטכנאי הגיע בלילה ואמר שזה בעייה של הצלחת הוא יזמין מישהו למחרת היום כלומר ליום חמישי, למחרת בשעות הערב עדין לא היתה קליטה אני התקשרתי והם אמרו לי לחכות בבית בין 4 ל6 יבוא טכנאי. אמרתי שזו לא בעייה של הבית הנציג התעקש שאשאר בבית . בשש התקשרתי לשאול למה לא הגיע טכנאי אז הם אמרו שיבוא למחרת לבדוק את הצלחת בשעות אחהצ ביום שיש י בערב כאשר בדקתי שוב לא היתה קליטה ואין טלויזיה כאשר התקשרתי שוב הם אמרו שאין קבלן שיכול להגיע אז רק יום ראשון יגיעו . כאשר ניסיתי לברר מדוע זה נענתי בזלזול ואמרו שזה מה שיש, כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל ענתה לי מישהי גם היא בזלזול ואמרה שתבדוק לי מה קורה ותחזור אליי. ולאחר כשעה חזרה מישהי ואמרה שהיא חברה שלה ומי שהיתה צריכה לחזור אליי היתה חייבת לצאת לביתה והיא מחליפה אותה שאלתי האם יש לה מענה היא אמרה שאאספר לה מה הבעייה והיא תחזור אליי, כמובן כל שיחה כזו לוקחת זמן רב ולא הייתי מוכן לקבל יחס כזה ולא הסכמתי. ביום ראשון לא הייתי בבית ולא יכולתי לדעת מה קורה . ביום שני דפקו אצלי בבית מבלי לתאם איתי ואני במקרה הייתי נכנסו טכנאים עם מנהל אמרו שרוצים לפתור את הבעייה. אמנם היתה קליטה טובה אבל זו היתה בדיקה ריגעית. בערב שוב היתה תקלה והתמונה לא היתה יציבה . מכיוון שנימאס לי להתקשר דחיתי למחרת את ההתקשרות ביום שלישי הודעתי להם שוב על תקלה תיאמו טכנאי ליום רביעי . הטכנאי הגיע ואמר שיש בעייה בחדר מדרגות. ואין מה לעשות. ביום חמישי שוב נעלמה התמונה לחלוטין התקשרתי והם אמרו שביום שישי יגיע טכנאי לבניין שאלתי אם תיאמו עם בעל הדירה ששם הצלחת והם אמרו לי לא לדאוג זה מסודר. בשעה שתיים ביום יגיע הקבלן . כאשר התקשרתי שוב הם אמרו שהדירת לא יכלה לקבלו באותו רגע וביקשה שיגיע יותר מאוחר והוא לא יכול היה להגיע יותר מאוחר. ביקשתי שיעשו משהו על מנת שאוכל לראות רק חדשות ערוץ 2 לפחות בשבת וניתקלתי באין מה לעשות. כמובן בשישי שבת לא ראיתי כלל טלויזה . לכן לחלטתי ביום שני לעבור לחברת הוט לאור הזלזול של חברת יס חוסר המקצועיות הטעיית הלקוח ואי מסירת אינפורמציה נכונה. ביום חמישי התקשרתי לתאם לקיחת הציוד שלהם הנציג אמר לי שיגיעו ביום שיש בין שתיים לשלוש כמובן חיכיתי להם והם לא יגיעו כאשר התקשרתי שוב אמרו לי לזה לא נכון שאני משקר הם לא תיאמו איתי ומרות שהנציג הראשון אמר לי נכון זה מה שכתוב אבל הוא לא יבוא אליי. והם אמרו שנציג יחזור אליי עד יום שני והים יום שלישי שעה שלוש אחהצ לא חזרו אליי והציוד מונח אצלי בבית.
לתגובת החברה בכתב אשמח

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה