פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ואי מתן שרות 10 ימים ללא טלויזיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כבר עשרה ימים בלי טלויזיה! יס מתזזים אותי ממקום למקום
או שהטכנאי לא בא או שלא מגיע בזמן והתקלה טרם נפתרה
הפסדתי זמן עבודה והמון עצבים
תגמול כספי גבוה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' עינב צחובוי.

צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה במכתבה גב' צחובוי ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה.

בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדה של גב' צחובוי. לפיכך תואם שירות לביתו של הלקוחה, לבקשתה. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות במידה ונמצאות כאלה ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.

מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 15.1.2013 הגיע טכנאי מטעמה של yes לכתובת המנוי על שמה של גב' צחובוי בנוגע לתקלות צפייה והתקלות טופלו.

לאור האמור נרשם זיכוי במנוי על שמה של גב' צחובוי בגין תקלות הצפייה מיום 4.1.2013 ועד למועד הגעת הטכנאי ביום 15.1.2013.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה