פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הענות לקריאה לטיפול במפגע נושא התלונה:
בן-שדה חגי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
זה כבר כמעט שנה שאני יצרתי איתכם קשר. שתבואו לסדר את הקופסה שלכם שתלויה מעל דלתי (אני חושב שזאת רכזת). הקופסא השתחררה מהחיבורים ותלויה על כבל בדיוק בכניסה לביתי.
המוקדן בשירות לא מוכן לקבל את תלונתי כיוון שאני לא מנוי שלכם.
אני לא מבין מה הקשר בין הסכנה שבקופסה הזאת לבין זה שאני לא מנוי
אנא בהגיעו בהקדם וסדרו את המפגע.
להחליף את המיקום ותליה כמו שצריך פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה