פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מתמשך בתקלות,סירוב לשלם החזר על שירות שלא סופק. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך כ-3 שבועות קיימת תקלה בצפיית בשידור של מספר ערוצים ו בכלל בשידור של יס. טכנאי מוזמן כמה פעמים ,גם על ידי וגם על ידי שכנים (הבעיה כנראה של כל הבניין או מספר דירות בבניין).כל יום משתנים ערוצים שאני לא מקבל. לאחר כמה פניות למוקד של החברה (שיחות והסברים של עשרות דקות שיחה עם מוקדנים/יות) לא עזרו. בשיחה אחרונה 16.1.13 (אבי) הציע שהחברה תחזיר 22 שח על זה שלא היו שידרים כלל ועוד!!! 20 אגורות על תקלה ב-4 ערוצים בשפה רוסית במשך 3 ימים. כנראה בגלל הניתוק בין טכנאי שמגיע לבית ומוקדן לוקח שעה להסביר לכל מוקדן שהעבירו אותי פעם לאחר פעם את כל ההשתלשלות תוך כדי הסברים שקיבלתי,לדוגמה "אבל אתה לא מקבל את הערוץ כי אתה לא משלם עליו ,כי הוא ניתן לך במבצע ז"א בחינם".
לבקשתי לקבל תשובה רשמית,בפקס/אי מייל/מכתב נענתי בשלילה. מקווה שחלק מהשיחות באמת מוקלטים.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על שירות שלא התכבל,פיצוי על עוגמת נפש ואולי גם טיפול בתקלה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה