פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום התחייבות חוזית של נציג החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התחברנו לחברת YES כאשר בעת החיבור הובטח לנו שכשנתנתק מ-YES, תסופק לנו עדיין תשתית אשר באמצעותה נוכל לצפות בערוצים 1, 2 ו10.
כך הובטח ע"י נציג החברה.
כשהגיע הטכנאי להתקין לנו את החבילה הוא התריע על כך שלדעתו האישית זה בלתי אפשרי, על כן, יצרנו קשר עם הנציג אשר חזר על הבטחתו, וידא (לטענתו) עם ממוניו שאכן כך היא וכן סיפק לנו התחייבות בכתב לתנאי העסקה!!!
לכשהתנתקנו, התנערו שלוחי החברה מאחריותם החוזית כלפינו, טענו שאין הם מסוגלים/מוכנים למלא אחר ההתחייבות החוזית כלפינו.
דרישתנו היא שתנאי החוזה בינינו לבין חברת YES (ולא כפי שניסה נציג החברה להציג זאת - שההתחייבות היא של הנציג שדיבר איתנו) יקויים כלשונו.
אני מדגיש ההתחייבות בכתב(!!!) היא שנוכל לצפות בערוצים 1, 2 ו-10. (ערוץ 10 אינו ניתן לקליטה מהאוויר ע"י אנטנה).
כספי סוג הנזק :
מילוי ההתחייבות החוזית! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר ויגדר אבי ביום 09.04.06 להלן התייחסותנו. תגובה:
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. חשוב לי ליידע אותך כי חברתנו עושה ותמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצונם של כלל לקוחותיה, על כן, פנייה זו נלקחה במלוא תשומת הלב הראויה.



ראשית אציין כי פנייתו זו של מר וידר הינה בעניין מנויה של הגב' ליכטנברג יפעת וזאת לאחר שהאמור ניבדק למולו ע"י נציגת החברה טלפונית.



ממצאי בדיקתנו מעידים כי במהלך חודש מרץ 06' בחרה הגב' ליכטנברג לסיים התקשרותה עם חברתנו, לפיכך ואם למולה מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתה ביום 23.03.06.



ביום האמור הגיע נציג החברה אשר ביצע משימה זו, ובנוסף לכך ביצע חיבור מחדש לאנטנה המרכזית כך שתוכל לצפות בערוצים 1 ו - 2. וזאת בהתאם בכפוף לסעיף 14.ד' להסכם ההתקשרות של yes למול לקוחותיה, לפיו:



"... במקרה של סיום ההתקשרות עמנו אנו נשיב את מצב התשתית המותקנת בביתך לקדמותו."



לאור האמור לעיל, אציין, כי חברתנו בדעה כי פעלה כראוי בעניין החזרת המצב לקדמותו. כידוע, ערוץ 10 אינו ערוץ הניתן לקליטה באמצעות אנטנה מרכזית ולפיכך לא ניתן לצפות בו.



ולסיום נציין כי חברתנו מצרה על ההחלטה לסיים ההתקשרות למולה, ומקווה כי בעתיד תינתן לה הזדמנות נוספת להעניק למר וידגר ולגב' ליכטנברג, מוצר ושרות איכותיים וללא דופי.



בברכת חג פסח שמח,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה