פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעה לאיסוף ציוד במקרה של ניתוק מהחברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
החלטתי להתנתק מהחברה. נקבע תאריך לאיסוף ציוד ביום שני שעבר 21.1.13 בין השעות 8-10 בבוקר. ביום שלפני כן קיבלתי כמה הודעות סמס שמאשרות את האיסוף. ביום המדובר חיכיתי אך הטכנאי לא הגיע. כשהתקשרתי הסבירו שניסו להשיג אותי ערב קודם כדי לשנות את השעה, אך לא הייתה תשובה (כמובן שלא השאירו הודעה). לכן נקבע מועד חדש- ליום שני 28.1. בין השעות 10-12. גם היום לא הגיעו. חשוב לציין שאתמול (יום א') קיבלתי שתי הודעות סמס שמאשרות את תאריך ושעת האיסוף. כשהתקשרתי היום לברר מה קורה, שוב סיפרו אותו סיפור- שאתמול בערב התקשרו אלי (אכן היה טלפון ממספר חסוי, ללא השארת הודעה. הייתי בפגישות ולכן לא עניתי) כדי לשנות את המועד בגלל סיבות אישיות של הטכנאי.. ושוב- הציעו לתאם מועד חדש. אמרתי לבחורה שאני לא מוכנה לשבת עוד יום בבית ולחכות להם. היא הודיעה לי שאם לא אחזיר הציוד- אשלם 1000 שח על כל ממיר. אני חשה שנגרם לי כאן עוול ובזבוז זמן. עקרונית אינני מוכנה לקבוע מועד חדש לאיסוף- עד שלא אקבל תשובה ראויה מהחברה. תודה מראש

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

לאור פנייתה של גב' ראודור שוחחתי טלפונית עימה התנצלתי על אי הגעות טכנאי לאיסוף ציוד , כמו כן תואם מחדש ליום 11.2.2013 .

כמו כן סוכם כי יבוצע זיכוי פעמיים בגין המתנת סרק .
בברכה,
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה