פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בזמנו של הלקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.1.13 בשעות 8-10 נקבע לי איסוף ציוד בשל רצוני להתנתק מהשירות. יום קודם, ב- 20.1, קיבלתי לא פחות משלוש הודעות סמס לאישרור ההגעה. באותו יום, לאחר שהטכנאי לא הגיע, התקשרתי לחברה. הוסבר לי שערב קודם ניסו להשיג אותי (ממספר חסום, ללא השארת הודעה) על מנת לשנות את השעה. מכיוון שלא עניתי (הייתי בפגישות) בוטל האיסוף שנקבע והועבר לשעה אחרת באותו יום. כל זאת מבלי לתאם עימי טלפונית, ובלי לנסות להשיג אותי שוב באותו בוקר. לאחר שהסברתי לבחור שאני לא יכולה מאוחר יותר באותו יום, נקבע לי מועד חדש לתאריך 28.1.13 בשעות 10-12. וכך, גם היום ישבתי בביתי וחיכיתי לטכנאי. לאחר שזה לא הגיע, התקשרתי לחברה. שם הוסבר לי שאתמול בשעה 20:30 ניסו להשיגני בטלפון (שוב- מספר חסום, ללא השארת הודעה. הייתי בפגישות ולכן לא עניתי) לשם שינוי התאריך, הפעם בגלל סיבות אישיות של הטכנאי. גם במקרה הנוכחי- לא ניסו להתקשר שוב במשך הבוקר כדי לעדכן אותי על הביטול. חשוב לציין שאתמול, יום א' 27.1. קיבלתי 2 הודעות סמס לאישרור ההגעה היום כפי שנקבע מראש. הבחורה מעברו השני של הקו התעקשה, כמו בפעם הקודמת, להטיל עלי את האחריות לבעיה- כל זאת משום של עניתי לטלפון אתמול בערב. האפשרות היחידה שניתנה לי- היא תאום מועד אחר לאיסוף הציוד. הפעם- סירבתי בתוקף לכך. מי מבטיח לי שגם בפעם הבאה לא יקרה אותו מקרה? בשלב זה, אני מסרבת עקרונית לתאם מועד חדש, עד שלא אקבל תשובה ראויה ומכובדת מהחברה לפשר התנהלות זו ופתרון מתאים לבעיית האיסוף. במהלך שיחתי עם נציגת החברה הובהר לי שאם לא אחזיר הציוד אחוייב בתשלום של 1000 שח על כל ממיר (יש לי 2). זאת ועוד, דקות מספר לאחר השיחה- קיבלתי הודעת סמס שנקבע לי תאריך חדש לאיסוף. מיד התקשרתי לחברה והבהרתי לנציגה שעליה לבטל זאת מכיוון שהעניין לא תואם עימי ואינני מוכנה לתאם זאת כרגע. ברוב חוצפתה היא אף ניסתה לאיים עלי שהם יפעילו נגדי ערכאות משפטיות כדי לקבל הציוד בחזרה. הבהרתי לה שאין לי שום רצון להשאיר אצלי את הממירים, וכבר שבועיים אני מנסה להחזיר אותם לחברה אך הם אילה שמתנהלים בחוסר מקצועיות וכבוד ללקוח. הממירים יוחזרו לחברה- אך הפעם בתנאים שלי.
תשובה ראויה ופתרון מהחברה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה