פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזבוז של זמן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני התחברתי ליס לפני שבוע. יום לאחר ההתקנה הכל התחיל להשתבש!
בשישי בערב התקשרתי כי הVOD לא עבד . אמרו לי להתקשר בשבת. בשבת בבוקר התקשרתי ובא לי בחור הביתה ואמר לי שכדי שלמטה המכשיר יעבוד אז חובה שגם בחדרי השינה המכשירים יעבדו. הוא לא הצליח לתקן והזמין לי צוות ליום שני בין 12 ל2 . ביום שני 10 דקות לפני 2 מתקשרים אליי מיס ואומרים לי שהטכנאי יוכל לבוא בין 2 ל4. הוא הגיע ב4 ולא רק שהוא לא סידר את הבעיה אלא הוא ניתק אותי טוטלית מהטלוויזיה. הוא קבע לי טכנאי להיום יום שלישי בין 10 ל12 וכרגיל אף אחד לא הגיע ולא טרח להודיע אז התקשרתי שוב והבחור בטלפון אמר לי שהטכנאי בדרך אליי . אחרי 15 שעה מתקשרת אלי נציגה מיס ואומרת לי שהטכנאי יוכל להגיע בין 2 ל4 - אמרתי לה שאיני מעוניינת ושתעביר אותי להתנתקות. היא העבירה אותי והנציגה מוריה מצוות סטפני בקשרי לקוחות נתנה לי תשובות סתמיות וילדותיות כמו : "כולנו בני אדם - אולי קרה לו משהו " בגדול אני ביזבזתי את זמני לחינם והפסדתי ימי עבודה!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

לאור פנייתה של גב' חייט שוחחה נציגת פניות הציבור עמה , בשיחה זו טופלה פנייתה וסוכם כי יבוצע זיכוי בגין המתנת סרק ביום 28.1.2013.

בברכה

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה