פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התיחסות וזלזול בלקחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של יס מזה כמה שנים .. בתום תקופת ההתחיבות העלו את המחיר ללא הודעה מראש וללא דאגה לצרכי הלקוח .. אני מנסה מזה שבועות להשיג שירות לקחות ללא הצלחה ..וכשהשגתי אותו הטלפן דיבר בצורה מתנשא ללא כבוד ופגעה בי נראה לי שזו פעולה מכובנת להשיג יותר כסף מלקחות .. וולהטעות לקחות .. עם כל הכבוד אני מאוד מאוכזב מהשרות ומהיחס שאתם נותנים ללקחות ..
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

ראשית ברצוני להודות למר אבו שאח על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותייו.

אבקש להביע התנצלותי הכנה על המקרה , כפי שעולה מפנייתו לרבות שיחתו עם נציגנו ואי הנוחות באם נגרמה לו . תוכן פנייתך הועבר למנהליו.

נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר .

אוכל להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.

לאור פנייתך נציגנו יחזור אליך בהקדם .

בברכה

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה