פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה מתמשכת ללא פיצוי הולם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש נובמבר הוזמן לראשונה טכנאי יס לתיקון תקלה בצפייה בטלוויזיה.
מזה 4 חודשים (נובמבר-פברואר) הוזמנו בין 5-7 פעמים טכנאים לתיקון אותה התקלה בדיוק !!
בכל פעם ש"תוקנה" התקלה, הטכנאי (כל פעם אחד אחר) העיד על בעיה אחרת שגרמה לבעיה (פעם אחת אף החליפו את הצלחת כולה בטענה שהצלחת מקולקלת). עם זאת אחרי כל פעם שטכנאי בה, היס עבד לכמה שעות/ימים בודדים ושוב חזרו התקלות.
הבעיה נפתרה באופן סופי ב-5/2/2013 אחרי שהטכנאי האחרון זיהה קורוזיה באחד מהכבלים מחוץ לבית.
בשיחה ארוכה שלי עם מנהלת שירות לקוחות ביס ביקשתי פיצוי על 3 חודשים מלאים בהם היו לי יותר ימים ללא צפייה כלל בטלוויזיה וימים מסוימים שהיס עבד מדי פעם. שלא לדבר על עוגמת הנפש והנזק הכלכלי שנגרם לי ולאישתי על 5-7 מקרים בהם היינו צריכים להיעדר מהעבודה ע"מ לקבל שוב ושוב טכנאי יס בביתנו.
מנהלת שירות הלקוחות אישרה לנו חודש אחד בלבד של זיכוי.
לא יתכן שחברת יס לא לוקחת אחריות מלאה על שירות טכני כל כך גרוע שלא מסוגל לאתר תקלה במשך יותר מ-3 חודשים בכל כך הרבה הזדמנויות שונות. שלא לדבר על הנזק הכלכלי שספגנו אישתי ואני בכלל זה (ועל כך לא ביקשתי פיצוי !!).
זיכוי על שלושת החודשים בהם לא צפינו באופן רציף ביס זה המינימום שחברת יס יכולה לתת לנו, אך מסרבת לעשות.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על שלושת החודשים המלאים בהם לא תוקנה התקלה החוזרת. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה