|
|
|
|
|
|
ניתוק ערוץ ללא הודעה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הננו רכשנו ערוץ אגו טוטאל לפני יותר משנה.גילינו שנותקנו ממנו ואיננו יכולים לצפות בוץ לאחר פניה טלפונית הוסבר לי שרכישת הערוץ הייתה במסגרת מבצא שהסתיים. אך משום מש אף אחד לא טרח ליידע אותנו על כך-פשוט ניתקו.
כאשר שאלתי את הנציג על כך-קיבלתי תשובה לא הגיונית ולא מספקת לדעתי שהם לא חייבים ליידע אותי על ניתוק .
האם חברה גדולה ומכובדת לא אמורה לכבד לקוחותיה ולהודיע להם על שינויים כאלה או אחרים תוגם להציעה הצטרפות מחודשת ?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך .
הריני לציין כי הערוץ ניתן בהנחה במסגרת מבצע לתקופה בת 18 חודשים , כאשר תקופת המבצע מסתיימת גם ההטבות שנתנו מסתיימות .
בהתאם לרשומות המנוי ביום 21.8.2011 שוחח מר פפרני עם נציגנו , בשיחה זו סוכם עמו על עדכון מבצע חדש כמו כן בקש להוסיף את ערוץ אגו טוטאל לתקופת המבצע.
בברכה
yes
|
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|