פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי ביטול חוזה גבוההההההההההההים! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחמים פיטוסי 5/4, עכו כתובת:
תיאור הבעיה:
הבוקר התעניינתי לגבי ביטול חוזה שנתי שנחתם איתכם לפני כחודשיים ומסתבר שעולה כ- 300 ש"ח לבטל חוזה.
אני מאוד מצטערת אך זה סכום מאוד גבוה.
כיצד ניתן להוריד את סכום הקנס?
כספי סוג הנזק :
הורדת / הוזלת סכום הקנס עבור ביטול חוזה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה על העברת פנייתה של הגב' קארין כהן מיום 4.4.2006.
תגובה:
חשוב לציין, כי חברת yes מציעה מעת לעת לקהל לקוחותיה מגוון של מבצעים, הרלוונטיים לאוכלוסיות שונות, בהתאם לעלות הכספית, בחירתם האישית והרגלי הצפייה של קהל זה. כלומר, ניתנת לכל לקוח אפשרות הבחירה להצטרף למסלול הצפייה המתאים והטוב ביותר עבורו.



למותר לציין, כי מבצעים אלו, כשמם כן הם, מוצעים לתקופה מוגבלת הנקבעת על ידי החברה.



עוד יודגש, כי כל לקוח המצטרף לאחד ממבצעי החברה כיום נהנה מן ההטבות הניתנות לו במסגרת אותו מבצע, כאשר לעיתים הדבר מותנה בהתחייבותו, וכל מבצע מכיל תנאים שונים מצד הלקוח והחברה גם יחד.



בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי הגב' קארין כהן הצטרפה לשרותי חברת yes ביום 29.1.2006 ובמנוי על שמה נרשם מבצע מסוג JCB.



הגב' כהן אישר בחתימתה על נספח תנאי המבצע כי היא תהייה זכאית להטבות להטבות המפורטות בנספח המבצע רק אם תישאר מנויה לשרותי החברה למשך 12 חודשים לפחות. במידה ותתנתק משרותי החברה במועד הקצר מ-12 חודשיים תחוייב ב-299 ש"ח, כהחזר בגין ההטבות שהוענקו לה.



נשמח אם הגב' כהן תבחר להמשיך ולהשאר לקוחה של חברת yes.



אשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה