פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק ללא הודעה מוקדמת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
היתקשרו אלי ממחלקת כספים היות והבנק ביטל לי את כרטיס האשראי ואין לי כרגע אפשרות לתת כרטיס אשראי לביטחון ולא הוראת קבע לפי בקשת נציגת הכספים שילמתי את התשלום מיד בדואר וביקשתי לשלם גם את החודש הבא בגלל מצבי כרגע בבנק שילמתי את החוב ויום אחרי נותקתי ללא הודעה אני לקוחה שלכם יותר מ11 שנה אני אמנם שלמתי מראש עד סוף חודש מאי אבל לאחר מכן לא אמשיך איתכם מכוון שקיבלתי יחס משפיל ממחלקת הכספים שלכם משרית שאמרה שהיא מנהלת הכספים ..היא צעקה עלי ואמרה שאין לה שום טלפון לתת לי להתלונן ואמרה לי את תישארי מנותקת אים לא תשלמי עכשיו ל3 חדשים אומנן שילמתי אבל הפסדתכם לקוחה קבועה ...
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

ברצוני להודות לגב' מימון על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את טענותייה.

אבקש להביע התנצלותנו כפי שעולה ממכתבה לרבות שיחתה עם נציגתנו הגב' שרית ואי הנוחות באם נגרמה לה . תוכן פנייתה הועבר למנהליה.

נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר .

אוכל להבטיח לגב' מימון כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.

בהתאם לרשומות המנוי ביום 7.3.2013 שוחחה גב' מימון עם נציגתנו אשר טיפלה בפנייתה , כמו כן גב' מימון צופה.

בברכה,

yes

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה