פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה מדיי,חיוב סרק ואי הגעת טכנאי נושא התלונה:
כהן לילך שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב ושבוע טוב
בזה הרגע סיימתי שיחה עם יסמין מחברת יס
בתאריך ה11-12-12 שלחתי בקשת ניתוק לחברתכם (זאת בנוסף להודעה טלפונית- 3 מחלקות שונות)
כעבור מספר ימים (לאחר נסיונות שיכנוע רבים) תואם לי טכנאי, שלא הגיע ושוב תואם והפעם הגיע.
בחשבונית של ינואר חויבתי על 148.69 ש"ח (שזה יותר מחצי למרות שהודעתי על ניתוק ב11
ובחודש פברואר חויבתי על עוד 59 ש"ח (בשיחה הוסבר לי כי זה קנס התנתקות)

החיוב הראשון הינו יותר ממה שצריך לשלם והחיוב השני אינו אמור להתבצע כלל . . .
כל בקשת הניתוק עלתה מפני שבכל חודש נובמבר היתה בעיה בממיר, ובכל שיחה למוקד נאמר לי להוציא מהחשמל להחזיר לחשמל,להוציא מהחשמל להכניס לחשמל, וזאת לאחר דקות ועשרות דקות ארוכות של המתנה, לאחר מספר פעמים של הוצאה והכנסה הסתדר נותקה השיחה ושוב חזרה התקלה אך מפאת הזמן הארוך ויתרנו, וכך לאחר שבוע של מחסור בטלויזיה שוב התקשרנו ובכינו על התקלה ואי הפתרון, הפעם לאחר 2 ניתוקים וחיבורים איפסו איתנו את המכשיר, מיותר לציין כי גם בפעם הראשונה וגם בשניה ביקשנו טכנאי אך הנציגים אמרו כי אין טעם ובכלל אם יגיע טכנאי כל התוכן ישתנה וימחק ולא כדאי.
גם לאחר השיחה השניה קרה אותו דבר ושוב הטלויזיה נחה לה כשבוע שבועיים, כשמידי פעם אנו מנסים להפעילה ולאחר כ 2 דקות הממיר קורס.
כל שיחה עם חברת יס עלתה לנו במעל שעה של בזבוז זמן משווע.
אך לא נואשנו ולאחר כשבוע וחצי שוב התקשרנו, הפעם הרמנו את קולנו וביקשנו טכנאי... אך ללא הועיל שוב אמרו לנו להוציא מהחשמל ולהכניס לחשמל, להוציא ולהכניס. לאחר התחננות מצידנו שישלחו טכנאי הסכימו !!! לשבוע הבא, עוד מספר ימים.
הפעם ביקשנו גם זיכוי על החודש הנ"ל שבו לא ראינו טלויזיה, רצו לתת לנו סרטים, וVOD (למרות שאין לנו בכלל קו ליד הטלויזיה... וכו וכו) אבל לא רצינו, לא ראינו טלויזיה במהלך החודש, אנא החזירו לנו את כספנו !!!!
לאחר שאלו לא הסכימו החלטנו שמרגע זה איננו מוכנים יותר להיות מנויים של YES!!!!
לא במחיר יותר זול ולא בעד הטבות, פשוט לא !!
אנחנו מבקשים את 59 ש"ח שהורדו בחודש פברואר.
אנחנו מבקשים שתחשבו מחדש את ינואר ע"פ שליש חודש ולא 2 שליש חודשים.
אנחנו לא מבקשים לקבל פיצוי על כך שהטכנאי לא הגיע בפעם הראשונה ללא הודעה.
תודה
לילך כהן
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר כספי !! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' לילך כהן.


מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' כהן עולה כי בוצע איסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי ביום 14.1.2013 בין השעות 1400-1600. לאור פנייתה של גב' כהן לסיום ההתקשרות מיום 14.12.2012 המועד האחרון לחיוב הינו ביום 17.12.2012.

בהמשך לפנייתה של גב' כהן במסגרת הליך גמר החשבון חויב המנוי על שמה על סך 59.07 ₪ בגין החזר עלות הטבה עקב ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות למבצע, זאת לאור מבצע ההכרות עליו הינה חתומה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם

תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה